Telecom News - איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, הודיע על פרישתו מהחברה

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, הודיע על פרישתו מהחברה

דף הבית >> מינויים >> איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, הודיע על פרישתו מהחברה
איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, הודיע על פרישתו מהחברה
מאת: מערכת Telecom News, 11.2.14, 12:00איציק בנבנישתי
 
 לאחר 7 שנים כמנכ"ל חברת בזק בינלאומי, הודיע היום איציק בנבנישתי ( 49) מנכ"ל החברה, על פרישתו מהחברה.
 
ב-7 השנים בהן כיהן איציק בנבנישתי (בתמונה) כמנכ"ל בזק בינלאומי, הרחיבה החברה את פעילותה בתחום האינטרנט המהיר, אוחזת בבסיס לקוחות האינטרנט הגדול בישראל, הקימה את כבל האינטרנט הישראלי הראשון מישראל לאירופה ומיצבה עצמה כחברתIT  מובילה המתמחה בפתרונות מחשוב מתקדמים ומתמודדת כתף אל כתף במכרזי ענק למול השורה הראשונה של חברות ה-IT בישראל.
 
בנבנישתי אמר היום, כי הוא עוזב את בזק בינלאומי בתחושה גדולה של סיפוק רב ובציפייה לתחילתה של דרך מקצועית חדשה ואתגרים חדשים. לדבריו: "במשך השנים התווינו אסטרטגיה מובילה, בנינו מובילות טכנולוגית ומובילות שירותית. מעל הכל, הצלחנו לבנות חברה ערכית המכבדת את עובדיה ואת לקוחותיה, חברה, שפעילותה היא מקור לגאווה. אני גאה בעשייה שלי בחברה ובעיקר, בעובדי החברה שהם הנכס האמיתי שלה".
 
שאול אלוביץ', יו"ר קבוצת בזק,  הביע צער על החלטתו של בנבנישתי לפרוש. אלוביץ' הודה לו על תרומתו הגדולה לחברה והוסיף: "מנהיגותו של איציק בנבנישתי ויכולתו, חרף תנאי השוק התחרותיים, להעמיק את מובילותה של בזק בינלאומי בכל גזרות פעילותה, סללו את הדרך למצוינות המאפיינת את החברה ועובדיה היום וראויים לכל הערכה. בנבנישתי משאיר אחריו חברה עם חזון ודרך, שללא ספק, ימשיכו לשמש כמרכיב מרכזי בהצלחתה גם בשנים הבאות". 



 
 
Bookmark and Share