אפליקציות חינם לגלקסי - Telecom News

אפליקציות חינם לגלקסי

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> מידע נוסף >> אפליקציות חינם לגלקסי

למרות שאת הקרדיט לחנות האפליקציות בעלת ההצלחה הבינלאומית הראשונה שהעבירה את השליטה בתכנים מחברות הסלולר למפתחי החומרה והתוכנה, יש לזקוף לזכותו של סטיב ג'ובס ז"ל, הרי שהתפשטות הבלתי ניתנת לעצירה של מכשירי האנדרואיד בעולם הובילה לכך שכיום יש לא פחות אפליקציות גם בחנות Google Play של גוגל, לעיתים אף במחירים נמוכים יותר או בחינם לחלוטין.

מה הישראלים בעלי גלקסי מחפשים?

אם מחפשים אפליקציות בחינם בתוך Google Play ניתן לאתר מספר קטגוריות פופולאריות:

  • תוכנות מסרים מיידים וצ'אט - Whatsapp,Viber, סקייפ וכו'.
  • רשתות חברתיות - פייסבוק, אינסטגרם, המסנג'ר של פייסבוק (שמתאים גם לקטגוריה הקודמת) וכו'.
  • אפליקציות ניווט, הדרכה וחנייה - Waze, רכבת ישראל, זמני אוטובוסים, פנגו וכו'.
  • משחקים - קנדי קראש, אנגרי בירדס, Cut the Rope ואינספור משחקים נוספים.
  • אפליקציות VOD ווידאו - וואלה, מאקו, Youtube, ערוץ 10 וכדומה.

אם מסתכלים על כלל האפליקציות, ניתן ללא ספק לשים לב למגמה מעניינת והיא שהישראלים מעוניינים פחות באפליקציות "כבדות" כמו אפליקציות של בנקים או ניהול משימות והרבה יותר באפליקציות קלילות לצרכי פנאי ובידור. כמו כן, רוב האפליקציות מתבססות על מותגים ידועים או אפקט העדר - אנשים פשוט בוחרים להוריד את האפליקציות שקיבלו הכי הרבה תגובות ודירוגים במקום לחפש אפליקציות חדשות ומוכרות פחות.

גם באפסטור יש מציאות

אם נחפש אפליקציות מומלצות לאייפון 5 דרך האפסטור, נוכל לאתר עוד לא מעט אפליקציות מעניינות בחינם:

  • באפסטור יש הרבה יותר אפליקציות בחינם לזמן מוגבל ובעיקר משחקים. לדוגמה, Rayman Jungle Run או Angry Birds Star Wars 2. אלו שולטים במצעדי האפליקציות בחינם למשך זמן מה ואז חוזרים למיקום הרגיל שלהם לאחר תקופת המבצע.
    יש לציין שלעומת האייפון והאייפד, אין הרבה אפליקציות חינם לגלקסי לזמן מוגבל, הן מכיוון שגוגל עצמה נותנת פחות רוח גבית לאפליקציות עצמן והן בגלל שמשתמשי גלקסי נוטים לקנות פחות אפליקציות, ולכן באופן פרדוקסאלי משהו, למפתחים פחות משתלם לפרסם אפליקציות חדשות באמצעות מבצעים על אפליקציות ישנות יותר...
  • באפסטור ניתן גם לחפש קטגוריות שהומלצו על ידי העורכים ולא רק הגולשים, ובאופן זה להיחשף לאפליקציות חדשות ושימושיות שעדיין לא צברו הרבה המלצות ממשתמשים. מספר דוגמאות לאפליקציות כאלו בחינם הן Myscript לחישוב נוסחאות מתמטיות, Everynote לניהול משימות באמצעות פתקים באופן ויזואלי ו - Cooliris המאפשרת לרכז את כל התמונות והמדיה מכל הרשתות החברתיות והאפליקציות במקום אחד.

מלבד זאת, הן באפסטור והן בגוגל אפשר לחפש אפליקציות שנמצאות במגמת עלייה (Grossing/ Trending). שם נוכל למצוא תחלופה גבוהה יותר של אפליקציות מעניינות ונגלה מספר קטגוריות חדשות כמו למשל ספרים דיגיטאליים (קורא הספרים עברית), לימודים ( ,Udemyללימוד מקוון של קורסים) וכמות לא מבוטלת של משחקי הימורים וירטואליים (פוקר, סלוט וכו').

Bookmark and Share