Telecom News - סמסונג הצטרפה להתאגדות OpenPOWER

סמסונג הצטרפה להתאגדות OpenPOWER

דף הבית >> חידושים הכרזות >> סמסונג הצטרפה להתאגדות OpenPOWER
סמסונג הצטרפה להתאגדות OpenPOWER
מאת: חיים חביב, 13.2.14, 22:00Open Power IBM
 
הקבוצה עוסקת בפיתוח בסביבה פתוחה מבוססת ארכיטקטורת יבמPOWER .
 
חברת סמסונג הודיעה על הצטרפותה לברית ה-OpenPOWER - קבוצת חברות העוסקות בפיתוח בסביבה פתוחה מבוססת על ארכיטקטורת שבבי POWER של IBM.
 
התאגדות, שהוקמה באוגוסט אשתקד, נערכת לבנות טכנולוגיה מתקדמת בתחום השרתים, הרשת, האחסון וטכנולוגיות האצת עיבוד, שתעמיד מגוון אפשרויות בחירה בפני מפתחי הדור הבא של מרכזי עיבוד נתונים ופתרונות עיבוד בהיקף גדול.

הקבוצה מעמידה לראשונה פלטפורמות חומרה בסביבת POWER וכלי תוכנה הזמינים לפיתוח בארכיטקטורה פתוחה. במקביל, מאפשרת ההתאגדות רכישת רישיונות שימוש בקניין הרוחני של סביבת POWER גם למפתחים, יצרנים ומשתמשים אחרים, תוך הרחבת הסביבה האקולוגית של גופים המבססים את מאמצי החדשנות שלהם על הפלטפורמה.
 
ברשימת הדירקטורים בהתאגדות: גורדון מק'קין, דירקטור ההנדסה של גוגל בתחום הפלטפורמות, שמונה כיו"ר; ברדלי מקרדיי, IBM Fellow, שמונה כנשיא; מייקל דיאמונד, דירקטור בכיר לשיווק ב-Nvidia, שיכהן כסגן נשיא. ג'ף בראון מיבמ עומד בראש ועדת ההיגוי הטכני.
 
התאגדות OpenPOWER הגדירה 4 תחומים טכניים בראש סדרי העדיפויות: תוכנת מערכות, תוכנה יישומית, פלטפורמת פיתוח פתוחה לשרתים, וארכיטקטורת חומרה. ההתמקדות הנוכחית היא בתחום פיתוח התוכנה ותכנון ראשוני של חומרה.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס