Telecom News - שער הביטקוין המזגזג לא מפריע ל-Coinbase להגיע למיליון ארנקי ביטקוין

שער הביטקוין המזגזג לא מפריע ל-Coinbase להגיע למיליון ארנקי ביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> שער הביטקוין המזגזג לא מפריע ל-Coinbase להגיע למיליון ארנקי ביטקוין
שער הביטקוין המזגזג לא מפריע ל-Coinbase להגיע למיליון ארנקי ביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 14.2.14, 17:51Coinbase

ראשונים לדווח: הירידות בשער הביטקוין מול הדולר והגניבות שלו לא מרתיעות את תומכי הביטקוין מלקדם ולהפיץ בנחישות את המטבע הווירטואלי. Coinbase מסן-פרנסיסקו גדלה במהירות הבזק, ותגיע תוך שבועיים למיליון ארנקי ביטקוין של לקוחות.

חברת Coinbase, שנוסדה ב-2012 ולה 8 עובדים, גייסה עד כה מיליוני דולרים. דיווחנו - כאן, על השקעה של 25 מיליון דולרים בהובלת Andreessen Horowitz כהשקעה הגדולה ביותר עד כה בחברה הקשורה בביטקוין. חברה זו כבר גייסה בעבר כמעט 7 מיליון דולרים והמשקיעים הקיימים, Union Square Ventures ו-Ribbit Capital העבירו גם הם סכומים נוספים. 

Coinbase היא חברה לארנקי ביטקוין לאחסון וגיבוי המטבע הווירטואלי בענן. היא מסייעת לאנשים לקנות ולמכור ביטקוין כמתווכת בין אנשים פרטיים ואקסצ'יינג'ים של ביטקוין ולוקחת 1% עמלה על כל טרנזקציה של מכירה/קניה. היא גם עוזרת לעסקים לקבל ביטקוין כשיטת תשלום ולוקחת גם כאן עמלה של 1% אם הסוחר רוצה להמיר את הביטקוין למטבע אחר. לחברה יש אפליקציה בחינם Coinbase - Bitcoin Wallet לאנדרואיד  (בנובמבר 2013 ,הסירה Apple את האפליקציה שלה מהאפסטור).

Coinbase שיחררה גם אפליקציית ארנק אנדרואיד מיוחדת עבור סוחרים כדי שיוכלו לקבל בנוחות תשלומי בייטקוין במכשירים ניידים, בשם: Coinbase Merchant. זאת, בנוסף לעדכון ועיצוב חדש לאפליקציית הארנק שלה בשם: Coinbase - Bitcoin Wallet.  עד כה נכללו הסוחרים באפליקציית הארנק הרגילה.

עד כה, מצאה Coinbase, ש-80% מלקוחות ארנק הביטקוין שלה רואים בביטקוין כלי השקעה, ומאז שרכשו אותו הם מאחסנים אותו בלבד. אך מייסדי החברה, Brian Armstrong ו-Fred Ehrsam סבורים, שתוך 5 שנים יחול שינוי ו-80% דווקא ישתמשו בו למסחר.
מייסדי Coinbase טוענים, שלאורך זמן, תתבצענה יותר ויותר טרנזקציות בביטקוין, ויותר אנשים יהיו מודעים לביטקוין. כך, שכל מיני "אירועים חדשותיים" ישפיעו פחות ופחות על המטבע הווירטואלי. 

היום הודיעה Coinbase באתר שלה, שהיא הגיעה ל-950,000 ארנקי ביטקוין.

מאחר שב-7.2.14 היו לה 920,000 ארנקי ביטקוין כפי שדיווחה - כאן,  וב-31.1.14 היו לה 890,000 ארנקים עפ"י הדיווח שלה - כאן, הרי בקצב של גידול שבועי ב-30,000 ארנקים היא תגיע תוך שבועיים למיליון ארנקים.

המתחרה Blockchain הגיעה בתחילת השנה ל-1.25 מיליון הארנקים כפי שדיווחה - כאן.

נראה, שעפ"י האימרה: "הכלבים נובחים והשיירה עוברת", תומכי הביטוקין הולכים וגדלים באופן חד, והזגזוג בשער הביטקוין, הירידות בשער שלו מול הדולר והגנבות שלו לא מרתיעים אותם מלקדם ולהפיץ בנחישות את המטבע הווירטואלי.


 



 
 
Bookmark and Share