Telecom News - יוזמות לקידום סטארטאפים בכל פינה

יוזמות לקידום סטארטאפים בכל פינה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יוזמות לקידום סטארטאפים בכל פינה
פרס של 1 מיליון דולרים באירוע בשם  JVP Cybertition Finalists' Event ביום שני הקרוב. עיריית ראשון לציון פרסמה "קול קורא" להקמת ולהפעלת "חממה טכנולוגית" עם זיכיון ל- 8 שנים. דלויט-בריטמן-אלמגור-זוהר פתחו בתחרות סטארטאפים המסורתית לקראת הכנס השנתי, שייערך במרץ 2014.
מאת: אבי וייס, 15.2.14, 13:15

נציג הפעם 3 יוזמות לקידום סטארטאפים ישראליים בתחומים מגוונים. ביום שני הקרוב נחשוף יוזמה גדולה ובינלאומית נוספת לקידום סטארטאפים ישראליים, שיוצאת לדרך.

א. פרס של 1 מיליון דולרים מ- JVP.
כפי שפרסמנו כאן, JVP Cyber Labs הכריזה על יוזמה חדשה: "תחרות בתחום הסייבר, במסגרתה יוענק פרס השקעה בסכום של 1,000,000 דולרים וחבילת ליווי ומנטורינג מחממת הסייבר של JVP, שמובילים השותפים: גדי תירוש, יואב צרויה וד"ר נמרוד קוזלובסקי. מועד ההגשה האחרון היה ב- 7.2.14, והוגשה לתחרות זו כמות יפה של הצעות.

אירוע הסיום בישראל, ששמו: JVP Cybertition Finalists' Event ייערך ביום שני 17.2.14 בת"א (במועדון "האוזן השלישית"), החל משעה 18:00, כשאורח הכבוד והמרצה המרכזי יהיה ד"ר עוזי ארד. 3 הפיינליסטים, שיוכרזו באירוע ביום שני הקרוב, יתלוו למשלחת של JVP לוועידת RSA 2014, שתיערך בסן-פרנסיסקו בארה"ב, והזוכה המאושר, שיקבל את מיליון הדולרים יוכרז שם (בארה"ב), עם חשיפה בינלאומית רחבה.

ב. חממה טכנולוגית בראשון לציון.
עיריית ראשון לציון נכנסה לפני כחצי שנה לתחום היזמות וקידום היזמות של הסטארטאפים ע"י בניית Hub בשטח של 400 מ"ר באיזור התעשייה המערבי של ראשון לציון, ואישרה (בתהליך סינון) כניסה של 46 יזמים צעירים למתחם ששמו RishonStartUp. את אחת מחברות הסטארטאפ אפ ,שהתמקמו במקום, חשפתי כאן

ה- Hub היה רק צעד ראשון ביוזמה זו. עיריית ראשון לציון (בשת"פ המדען הראשי במשרד הכלכלה) פרסמה מכרז בצורת "קול קורא", אותו פרסמנו ב-2.1.14 - כאן, להקמת חממה טכנולוגית מלאה, כשהעיריה מעמידה לצורך העניין מבנה של העירייה ומכסה את דמי ההשתתפות הנגבים ע"י משרד הכלכלה. הזכיין יקבל זיכיון ל-8 שנים להפעלת חממה במימון חלקי של המדען הראשי, לפי התנאים של המדען הראשי לחממות (85% מימון). המועד האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 16.2.14 שעה 12:00. פרטים נוספים - כאן

ג. תחרות סטארטאפים של דלויט בריטמן אלמגור זהר
כמנהגה בשנים האחרונות, עורכת פירמת דלויט בריטמן אלמגור זוהר את אירוע Technology Media & Telecommunication Industry, שבמסגרתו מתקיימת תחרות סטארטאפים בשם Start Impact ו-5 הזוכים מוכרזים בטכס מרשים במסגרת הכנס השנתי, שבו מוצגת תחזית דלויט העולמית לשנה וחצי הקרובים.

הכנס השנתי של דלויט בריטמן אלמגור זוהר תחת השם: TMT Predictions 2014 ייערך השנה ב- 10.3.14 ב"מועדון התיאטרון" ביפו, והמתחרים יכולים להגיש הצעות לתחרות זו עד 25.2.14 בצהריים. זאת, בצורת סרטון וידיאו של 2 דקות, כמפורט כאן. התקנון לתחרות מצוי כאן. הזוכים (שייבחרו ע"י הקהל המשתתף באירוע השנתי), יקבלו Dream "start-up" services package וחשיפה בינלאומית מאוד נכבדה ואטרקטיבית ע"י דלויט. 
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share