Telecom News - YouPhone מרחיבה את נפח הגלישה ומשיקה 2 מסלולים במחיר הזול בישראל

YouPhone מרחיבה את נפח הגלישה ומשיקה 2 מסלולים במחיר הזול בישראל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> YouPhone מרחיבה את נפח הגלישה ומשיקה 2 מסלולים במחיר הזול בישראל
YouPhone מרחיבה את נפח הגלישה ומשיקה 2 מסלולים חדשים במחיר הזול בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 16.2.14, 10:30אריאל שרייבר

58 ₪ לחודש לשנה לסלולר ללא הגבלה הכולל 3GB גלישה, מסלול נוסף ב-85 ₪ לחודש לשנה בנפח של 5GB גלישה.
 
חברת YouPhone מרחיבה את נפח הגלישה במסלוליה ויוצאת במהלך "לגלוש יותר, לשלם פחות." החל מהיום מציעה החברה 2 מסלולים חדשים "ללא הגבלה", למצטרפים במהלך חודש פברואר 2014. המסלולים החדשים נועדו לתת מענה הולם למשתמשים הסלולריים הזקוקים לחבילות גלישה עם נפח גדול יחסית.
 
החבילה הראשונה במחיר של 58 ₪ בחודש כוללת נפח גלישה של 3GB, שיחות והודעות ללא הגבלה, ובתום השנה מחיר המסלול יעמוד על 95 ₪. לגולשים כבדים יותר מציעה החברה  מסלול ללא הגבלה בנפח של 5GB גלישה, ב-85 ₪ לחודש, ובתום השנ יעמוד המחיר על  115 ₪.

לאחרונה חל גידול במספר המשתמשים בסלולר לגלישה באינטרנט. עפ"י הערכות, מדובר בעליה של עשרות אחוזים בשימושים. בחברה מסבירים, שהסיבות העיקריות לכך טמונות בעליה באחוז בעלי מכשירי הסמארטפון ובמהירות הגלישה.

אריאל שרייבר (בתמונה), מנכ"לYouPhone : "המהלך החדש ממשיך את התפיסה שלנו לספק מענה טוב לכלל הלקוחות.  בדומה למובילות שלנו בסלולר ללא הגבלה, אנו יוצאים במענה מנצח לגולשים כבדים בסלולר, בהצעה  אטרקטיבית המתאימה לדפוסי השימוש שלהם, שתאפשר להם ליהנות גם ממסלול ללא הגבלה וגם מחוויית גלישה מהירה. אנו ב-YouPhone נמשיך להציע לצרכן הישראלי מחירים אטרקטיביים תוך הקפדה על שירות לקוחות מלא בחנויות השירות ומכירה בפריסה ארצית ליד הבית ובמוקד טלפוני זמין ואיכותי. הדגש הוא על חוויית משתמש ברמה גבוהה ביותר".
Bookmark and Share