Telecom News - סייפטי משיקה את סייפטי-בוקס 5.0 וחושפת את הדור הבא בכספות מאובטחות

סייפטי משיקה את סייפטי-בוקס 5.0 וחושפת את הדור הבא בכספות מאובטחות

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> סייפטי משיקה את סייפטי-בוקס 5.0 וחושפת את הדור הבא בכספות מאובטחות
סייפטי משיקה את סייפטי-בוקס 5.0 וחושפת את הדור הבא בכספות מאובטחות
מאת: מערכת Telecom News, 17.2.14, 13:00Safe-T Logo
 
פתרון אבטחת המידע של סייפטי מאפשר העברת מידע רגיש בתוך הארגון ומחוצה לו בצורה מאובטחת ובנוחות משתמש מרבית.

סייפטי (Safe-T), ספקית פתרונות אבטחת מידע לארגונים, הודיעה על השקת גרסת 5.0 של סייפטי-בוקס, פלטפורמת העברת הקבצים של החברה. היא מציגה יכולות חדשות להחלפת מידע מאובטח בתוך הארגון ובין ארגונים, תוך שימת דגש על נוחות השימוש של משתמשי הקצה.

היכולות של פתרון האבטחה סייפטי-בוקס 5.0 כוללות:
  • הוא מייתר את הצורך לשכפל את המידע המשותף בין ארגונים אל סביבת ה-DMZ. ע״י פתרון ה-RSAccess שלו ניתן לשמור את הקבצים ברשת הארגונית ולהימנע מפתיחת חורים בפיירוול.
  • כל הקבצים הנכנסים לארגון עוברים סריקה והלבנה ע"י Gate Scanner, מנוע סריקת מידע של סאסא סופטוור, שותף עסקי של סייפטי. סריקת הקבצים יכולה להתבצע ברשת אחרת, שאינה רשת ה- DMZ, ובכך להימנע מחשיפת הקבצים בזמן ההלבנה.
  • שילוב של כספת השומרת את המסמכים עם דואר מאובטח מאפשר שליחה של מיילים מוצפנים ישירות ממהכספת או מתוכנות דואר כמו מיקרוסופט אאוטלוק. הדואר המאובטח יכול להישלח כקישור לקובץ, שנשאר בכספת הארגונית, או כקובץ PDF מוצפן, שנדרשת סיסמא חד פעמית לפתוח אותו.
  • הוא מאפשר פתרון מתקדם לסריקת מיילים וקבצים מצורפים הנכנסים לארגון דרך שרתי המייל. כל מייל, שאמור להכנס לארגון, מפורק לחלקים, שנסרקים ע"י Gate Scanner למניעת הכנסת וירוסים ונוזקות לארגון.
  • הוא מכיל ממשקים לאפליקציות ארגוניות ולכלי אבטחת מידע כמו אנטי-וירוס, DLP וכלי הצפנה. תהליכי האוטומציה המובנים מייתרים את הצורך לכתוב סקריפטים וממשקים לאפליקציות ע"י הארגונים ומאפשרים אינטגרציה לסביבות ושירותים קיימים.
  • מתקיים ביצוע אימות משתמשים ע"י טכנולוגית Open ID בשימוש בפרטי המשתמש מרשתות חברתיות, ונתמכים אימותים דרך שיטות סטנדרטיות כ-Active Directory ,LDAP ווישירות על שרת הניהול שלו.
  • שיתוף מידע בין ארגונים בצורה מאובטחת ללא צורך בהתקנת קליינט תוכנתי או ברכישת כספות נוספות לכל ארגון המשתף מידע עמו.
  • אפשרות לקריאה בלבד של מסמכים מסווגים ללא אפשרות להדפיס או להעביר את המסמך למשתמשים אחרים.
אמיר מיזהר, מייסד ומנכ"ל סייפטי: "סייפטי-בוקס 5.0 פותח כדי לענות על צרכי שיתוף מידע מאובטח בין אנשים, ארגונים ואפליקציות. גרסה זו משפרת את חוויות המשתמש ואת קלות ההתקנה והניהול של הפתרון. הוא פותח כפלטפורמה פתוחה המאפשרת למוצרים אחרים להתממשק אליה וזה מאפשר לה לצמוח בתחומה. לרגל השקת הגרסה החדשה אנו יוצאים במבצע ללקוחות חדשים ובמהלכו נאפשר לארגונים לשדרג את פתרון הכספות הנוכחי שלהם לסייפטי-בוקס בעלות אטרקטיבית". 
 
אבטחה



 
 
Bookmark and Share