Telecom News - כמיליון גולשים נכנסו תוך שבוע לאתר החדש של בזק

כמיליון גולשים נכנסו תוך שבוע לאתר החדש של בזק

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> כמיליון גולשים נכנסו תוך שבוע לאתר החדש של בזק
כמיליון גולשים נכנסו תוך שבוע לאתר החדש של בזק
מאת: מערכת Telecom News 17.2.14, 14:41בזק

ביום ג' שעבר השיקה בזק את אתר האינטרנט החדש לשירות. מאז, בוצעו בו כ-30 אלף פעולות בשירות עצמי וכ-33% מכלל הפניות לשירות לקוחות בזק נעשו באמצעותו. כ-7,000 לקוחות שידרגו את מהירות הגלישה בשירות עצמי בשבוע.

בעקבות השקת האתר החדש לשירות עצמי של בזק ביום ג' האחרון ומבצע שדרוג מהירות הגלישה בחינם לשנה לקצבים עד 100 מגה רק באמצעותו, נרשמו תוך שבוע אחד כמיליון כניסות של גולשים. כך מדווחת היום החברה. מדובר בעלייה של 100% לעומת כניסות לאתר הקודם של בזק.

במקביל, שדרגו כ-7,000 לקוחות את מהירות הגלישה שלהם. השדרוגים בוצעו לקצבי הגלישה המהירים, T100, ו-T40, כאשר 60% מהלקוחות, ששדרגו את מהירות הגלישה שלהם, שדרגו לקצבT100 , ו-40% לקצב  T40.

בבזק הופתעו מההיענות הגבוהה של הלקוחות. לפני שבוע, עם השקת האתר החדש הוצב יעד, ש-50% מההתקשרות עם הלקוחות תתבצע ע"י פלטפורמת השירות העצמי בסוף 2014. כבר היום, שבוע אחד בלבד מהשקת האתר, הגיעה בזק ליעד הגידול, שנקבע לסוף השנה, בהשוואה לכמות הפניות ערב ההשקה.

מחקרים בעולם מראים, שיש עליה והעדפה משמעותית של לקוחות המעוניינים בביצוע פעולות באופן עצמאי באינטרנט. חברות התקשורת בעולם זיהו את הפוטנציאל של השירות העצמי וכבר בשנת 2013 נרשמה צמיחה בשימוש ערוצי תקשורת חדשים בין חברות ללקוחות כמו צ'טים אינטרנטיים, אפליקציות, פייסבוק ועוד. עוד מראים המחקרים, כי עד שנת 2020 תנוהל כ-85% מכלל ההתקשרות של הלקוח מול הארגונים השונים באופן אוטומטי ללא צורך במענה אנושי. ארגונים הולכים לכיוון של מגוון ערוצים לתקשור עם לקוחות החברה, כאשר הדגש הוא על ערוצים אינטרנטיים.


ראו גם את הכתבה המתייחסת להוראה של שר התקשורת להפסיק את מבצע ה-100 מגה:
לא עברה יממה מאז שבזק הגישה בג"ץ כנגד משרד התקשורת בעניין השוק הסיטונאי, ושר התקשורת גלעד ארדן ומנכ"לו "משיבים מלחמה": הורו לבזק להחזיר תדרים בלי דיון ובלי פיצוי והורו לבזק להפסיק תוך 2 ימי עבודה את מבצע השדרוג ל-100 מגה... כאן


הכתבה: איפה יש  בכלל 100 מגה בבזק? - כאן.

 
טלפון קווי עתיק
צילום: ש, וייס



 
 
Bookmark and Share