Telecom News - הייצוא החדש של ישראל לארה"ב: תוכניות לימוד טכנולוגיות של אורט לבי"ס

הייצוא החדש של ישראל לארה"ב: תוכניות לימוד טכנולוגיות של אורט לבי"ס

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> הייצוא החדש של ישראל לארה"ב: תוכניות לימוד טכנולוגיות של אורט לבי"ס
הייצוא החדש של ישראל לארה"ב:  תוכניות לימוד טכנולוגיות של אורט לבתי ספר
מאת: מערכת Telecom News, 17.2.14, 16:22אורט

רשת אורט ישראל חתמה על הסכם שיתוף פעולה ענק: תחל לייצא לעשרות תיכונים בארה"ב תוכניות לימוד בתחומי ההיי-טק, המדע וההנדסה.

מי אמר שישראל מייצאת רק תעשיות ביטחוניות ופורמטים לטלוויזיה? רשת אורט ישראל חתמה על הסכם שיתוף פעולה חדש, במסגרתו תייצא תוכניות לימוד ייחודיות לעשרות תיכונים בחוף המזרחי והמערבי של ארה"ב.

במסגרת השת"פ, שנחתם עם המרכז ליוזמות בחינוך יהודי (CIJE – Center for Initiatives in Jewish Education), פותחו מערכי שיעור ייעודיים עבור התלמידים האמריקאים בתחומי המדע, הטכנולוגיה וההנדסה.

תוכניות הלימוד, שאורט ישראל פיתחה עבור CIJE, הן מהמובילות והמתקדמות בעולם בתחום ה-STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), שהפך בשנים האחרונות לתחום חם בעולם החינוך המדעי-טכנולוגי. תחומי הלימוד הנכללים ב-STEM נחשבים לפורצי דרך, שמסייעים לצמצום פערים חברתיים ובראשם צמצום האבטלה. יצוין, שנושא החינוך הטכנולוגי נמצא על שולחנן של ממשלות רבות. נשיא ארה"ב ברק אובמה אף התייחס באופן אישי בנאומיו לאומה בשנים האחרונות לחשיבות הפיתוח של התחום ברחבי העולם.

אורט ישראל ממשיכה לספק מענה מתקדם ויצירתי לצורך הגובר בארה"ב לתוכניות לימוד חדשניות המתאימות למאה ה-21 וכן להכשרות מורים. השת"פ הנוכחי מסמל את הבעת האמון המלאה באורט מצד CIJE, ומהווה מקור גאווה לרשת בפרט ולחינוך הטכנולוגי הישראלי בכלל.

ד"ר אלי איזנברג, סמנכ"ל בכיר וראש המינהל למחקר ופיתוח ולהכשרה באורט ישראל: "כל מדינה השואפת לשפר את מצב התעסוקה ולחזק את חוסנה הכלכלי מבינה היום, שאין זה בר השגה ללא השקעה בחינוך טכנולוגי מתקדם ובהכשרת מורים איכותיים. הדבר נכון לגבי מדינות מפותחות ומתפתחות. רשת אורט ישראל חרטה על דגלה את ערכי המצוינות, החדשנות והיזמות. אנחנו גאים לעמוד בחזית הייצוא של החינוך הטכנולוגי הישראלי ולחלוק את הניסיון רב השנים והמומחיות שצברנו עם מדינות רבות ובמקרה זה עם ארה"ב".
כיתת לימוד טכנולוגית


 



 
 
Bookmark and Share