Telecom News - הרצל עוזר חדל לכהן כמנכ"ל הוט

הרצל עוזר חדל לכהן כמנכ"ל הוט

דף הבית >> מינויים >> הרצל עוזר חדל לכהן כמנכ"ל הוט
הרצל עוזר חדל לכהן כמנכ"ל הוט
מאת: מערכת Telecom News 18.2.14, 10:57אילן צחי

צחי אילן יהיה המנכ"ל החדש.


הרצל עוזר, מנכ"ל הוט ב-5 השנים האחרונות יפרוש מתפקידו ב-1.3.14 לאחר 5 שנים בתפקיד. הוא ימשיך לכהן כיו"ר הקבוצה, ישמש כיו"ר החברות הבנות ויעסוק בפיתוח עסקי של אלטיס, שהיא חברת האם של הקבוצה.

את מקומו יתפוס אילן צחי, (בתמונה), ששימש מנכ"ל הוט מובייל. כמו כן, פטריס ג'יאמי יהיה סגן היו"ר.

פטריק דרהי, הבעלים של הוט: "הרצל עוזר הוא מהמנכ"לים המוכשרים והמנוסים במשק הישראלי. הוא לקח משימה מורכבת של ניהול החברה בשוק מאתגר והוביל אותה בהצלחה רבה להישגים חסרי תקדים. לאחר 5 שנות כהונה אינטנסיביות בתפקיד המנכ"ל, הוא ביקש להתמקד בתפקידו כיו"ר הקבוצה. בנוסף, ביקשתי ממנו לעסוק גם בפיתוח עסקי של אלטיס ואני מאמין, שגם בפעילות זו הוא יתרום מניסיונו ומכישוריו".
 
 
הרצל עוזר: "זו הייתה זכות גדולה לנהל את הוט בשנים המעצבות של החברה, שבהן הפכה לקבוצה, שמאתגרת את השווקים בהן היא פועלת, ושהרחיבה את פעילותה לכלל תחומי התקשורת. הוט עברה ב-5 השנים האחרונות שינוי מקצה לקצה, והפכה מחברת התקשורת הרביעית בגודלה, לקבוצת התקשורת השנייה בגודלה בישראל, ולחלק מתאגיד תקשורת בינלאומי. מעט מנכ"לים זכו לחרוש ולנטוע, וגם לקצור את הפירות, כפי שנפל בחלקי. אני מפנה היום את תפקיד המנכ"ל, כשהחברה בפריחה ובמומנטום עסקי ושיווקי חזקים, וכשהיא ערוכה לכל תחרות עתידית." 
 
 



 
 
Bookmark and Share