Telecom News - הביטקוין מתרסק היום ל-134 $ ב-Mt. Gox: נראה שגורל האקסצ'יינג' נחרץ

הביטקוין מתרסק היום ל-134 $ ב-Mt. Gox: נראה שגורל האקסצ'יינג' נחרץ

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הביטקוין מתרסק היום ל-134 $ ב-Mt. Gox: נראה שגורל האקסצ'יינג' נחרץ
הביטקוין מתרסק היום ל-134 $ ב-Mt. Gox: נראה שגורל האקסצ'יינג' נחרץ
מאת: מערכת Telecom News, 20.2.14, 13:02

עדכון 22:50: הביטקוין=110 דולרים ב-Mt. Gox.
עדכון 21.2.14, 00:10: הביטקוין=109 דולרים ב-Mt. Gox.
עדכון 10:20: הביטקוין=91.5 דולרים ב-Mt. Gox.


שער הביטקוין צונח מטה בחדות כאשר תומכי הביטקוין מתנערים מבורסה זו. נוצרה עצומה לסילוק מנכ"ל Mt. Gox מהנהלת Bitcoin Foundation.

בעוד ההפגנה מול משרדי Mt. Gox בטוקיו נמשכת כפי שדיווחנו - כאן, תומכי הביטקוין מתנערים מבורסה זו ואנשים מנוסים (למעט קונים ספקולטיבים) לא יעזו להפקיד בה כספים. שער הביטקוין ב-Mt. Gox ירד היום ל-134 דולרים.

לאחר שנים בהן  הייתה בורסה זו מקום עיקרי למסחר בביטקוין, היא נחשפה כמקום בעל טכנולוגיה בלתי מתאימה, עם היעדר משאבים לשיפור הטכנולוגיה ועם שירות לקוחות גרוע ביותר.

אין ספק, שההידרדרות שלה לפשיטת רגל נראית כרגע חזקה מתמיד כפי שדיווחנו – כאן.

גם אם יקרה נס, והיא תתאושש ותפעל שוב כיאות, זה יצטרך להיות רק כדי לאפשר ללקוחות לקבל משהו מכספם ולהשקיעו במקומות אחרים. חיסולו המתקרב (קרוב לוודאי) של האקסצ'יינג הזה הוא באשמתו בלבד. לא הייתה שום כוונה לחסל שחקן כזה בעולם הביטקוין. המערכת התבגרה, ושחקנים חדשים נכנסו והם מספקים שירות לקוחות טוב יותר ומפעילים טכנולוגיות מתקדמות יותר. הטכנולוגיות וההתאמות הן עיקר העניין. יש להשקיע בהן כדי לקדם את הביטקוין ולפרוץ קדימה.

כרגע מה שקורה, לקוחות מיואשים, שכבר לא מאמינים בהתאוששות של Mt. Gox, מוכרים ביטקוין במחיר זול כאשר הם מוצאים קונים ספקולטיבים המאמינים, ש-Mt. Gox תעמוד בהתחייבויות שלה. הקונים הספקולטיבים למעשה משלמים על הזכות לביטקוין (הנעול שם) והם יוכלו אולי להרוויח אם האפשרות למשיכת ביטקוין תחזור. זה הימור גדול: אם לא תהיה אפשרות משיכה הם יפסידו הכל. אם כן תהיה אפשרות משיכה של ביטקוין הם יוכלו לפנות לבורסות האחרות בהן מחירו גבוה.

לעומת זאת, שער הביטקוין ב-Bitstamp בסלובניה הוא היום 587 דולרים וב-BTC-e   בבולגריה הוא 575 דולרים כמעט פי 4 מהשער ב-Mt. Gox אם כי נפחי המסחר בהם ירדו.

------------------
עדכון 15:20
: Mt. Gox הודיעה, שהיא עברה למשרדים במקום אחר בטוקיו עקב בעיות ביטחון וזה מעכב עוד יותר את ההתקדמות בפתרון הבעיות הטכונלוגיות כדלקמן:

Thank you for your patience this week while we are working on re-initiating bitcoin withdrawals

In addition to the technical issue, this week we have experienced some security problems, and as a result we had to relocate MtGox to our previous office building in Shibuya 

The move, combined with some other security and technical challenges, pushed back our progress

As much as we didn't want to only provide an "update on an update", this is the current
status. We are committed to solving this issue and will provide more information as soon as possible to keep everyone in the loop

We are very sorry for the delays and deeply appreciate your kind understanding and
continuous support

--------------------

עצומה לסילוק המנכ"ל  Mark Karpeles  של Mt. Gox ממועצת המנהלים של Bitcoin Foundaion נמצאת - כאן.

Mark Karpeles עדיין בהנהלה כפי שניתן לראות כדלקמן:

Mark Karpeles

Mark Karpeles

Board Member

Mark currently serves as CEO of Mt.Gox, one of the oldest Bitcoin businesses in operation today. He is the mastermind who created the current trade engine and the multi-currency platform for Mt.Gox. Mark founded Tibanne in Japan, the mother company of Kalyhost and AutoVPS. Previously Mark was employed in IT development positions with Nexway (France) and Fotovista Group France)
 

עדכון 24.2.14, 11:02: העצומה נשאה פרי. מנכ"ל Mt. Gox התפטר מתפקידו ב-Bitcoin Foundation.



MtGox Feb 20

הגרף מ-Bitcoincharts





 
 
Bookmark and Share