Telecom News - תומכי הביטקוין התאומים Winklevoss השיקו אינדקס ביטקוין חדש

תומכי הביטקוין התאומים Winklevoss השיקו אינדקס ביטקוין חדש

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> תומכי הביטקוין התאומים Winklevoss השיקו אינדקס ביטקוין חדש
תומכי הביטקוין התאומים Winklevoss השיקו אינדקס ביטקוין חדש
מאת: מערכת Telecom News , 20.2.14, 18:44
 
ראשונים לדווח: האינדקס החדש מספק שערים אחרונים בזמן אמת לגבי שערי הביטקוין בממשק ברור וחדשני, במטרה לקבוע שער אחד מאוחד ע"ס 6 אקסצ'יינג'ים עיקריים ולהפחית את תנודתיות המטבע.

Taylor & Cameron Winklevoss ידועים לציבור מההיסטוריה המרה שלהם במאבק על בעלות בפייסבוק מול מארק צוקרברג. אולם, לתומכי הביטקוין הם ידועים כתומכים הנלהבים שלו הפועלים לקידומו במיוחד בארה"ב.

הם ידועים כמשקיעים בביטקוין ועומדים עתה במושא ומתן מול ה-Securities and Exchange Commission לאישור קרן המסחר בביטוקין שלהם בשם Winklevoss Bitcoin Trust.

מפורסמים דבריו של Cameron כפי שדיווחנו - כאן, שהביטקוין עוד יגיע ל-40,000 דולרים לביטקוין ושהם מעולם לא מכרו ביטקוין ולא ימכרו אותו כי הם מסתכלים שנים קדימה ולא ימים קדימה.

התאומים מחזיקים 1% מכל הביטקוין במחזור (יש כרגע 12 מיליון ביטקוין במחזור) כפי שדיווחנו - כאן.

הם גם יצגו את קהילת הביטקוין בשימוע מול הרגולטור בניו יורק כפי שדיווחנו - כאן.

אתמול הם השיקו את Winkdex - אינדקס ביטקוין חדש  המציג את שערי הביטקוין האחרונים בזמן אמת כפי שיניתן לראות בצילום המסך להלן כשההצהרה של Cameron מתחתיו. המטרה היא להוביל ליציבות בשערי הביטקוין ולהפחית את התנודתיות שלו, תוך התחשבות בערך אחד מאוחד.

האתר מחשב את הערכים מ-6 אקסצ'יינג'ים כדי ליצור מחיר יחיד כדי למנוע בלבול. האקסצ'יינג'ים הם: BitFinex, Bitstamp, BTC-e, CampBX, localIBTC, Mt. Gox. כל זאת, עפ"י נוסחה (נרשמה כפטנט) המתחשבת בניתוח גם בנפחי המסחר.



Windex
 
We believe that we are establishing an accurate spot price that reflects the true value of a bitcoin and resolves the price confusion that exists due to the various exchanges



 
 
Bookmark and Share