Telecom News - Samba - אפליקציה ישראלית בחינם לתגובות בזמן אמת לסרטוני וידיאו

Samba - אפליקציה ישראלית בחינם לתגובות בזמן אמת לסרטוני וידיאו

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Samba - אפליקציה ישראלית בחינם לתגובות בזמן אמת לסרטוני וידיאו
מאת: מערכת Telecom News
20/02/14,  20:05
מטרת / הייעוד של התוכנה: הסטארטאפ הישראלי Samba,  שהוקם ב-2013  בת"א ע"י ברק חכמוב, ממייסדי My6Sense, שי ארליכמן,  אורן מאירי ורונאל מור, שחרר היום אפליקציית מסרי וידאו חינמית לצפייה בתגובות כשצופים בסרטונים. הוא גם הודיע על גיוס ראשוני של 630,00 דולרים מכמה משקיעים.
עדכון 20.10.14: הסטארטאפ הודיע היום על הגדלת סבב הגיוס למיליון דולרים. המשקיעים עד כה בסטארטאפ: מריוס נכט ממייסדי צ'קפוינט, טל סימנטוב ורן הר נבו ממייסדי 5Min, אדי שלו המייסד של ג'נסיס,  רון צוקרמן המייסד של פרסייס, רוני צארום המייסד של  אקסהלינק וקב' 2B Angles של משפחת חשין.
שם התוכנה: Samba - Video Messaging with Reactions
קישור להורדה: עדכון 20.10.14: היום שוחררה הגרסה בחינם לאנדרואיד.
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם היא תחת האימרה: "כל מסר מקבל את התגובה שהוא ראוי לה". בעת קבלת הודעת סרטון הווידאו, האפליקציה מקליטה את התגובה של מקבל הסרטון ושולחת אותו לשולח של הסרטון. כך, הוא יכול לראות את התגובה האמיתית של הצופה בסרטון שלו. האפליקציה גם מאפשרת לבטל את משלוח התגובה וגם להסיר את הווידאו  והתגובה מהאייפון של מקבלה. ניתן גם להריץ את הסרטונים קדימה ואחורה ולהסיר.

מסך סמבה

מסך סמבה 1



 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share