Telecom News - הביטקוין ב-Mt. Gox כבימים אחר סגירת SilkRoad אך הכרייה ממשיכה בגדול

הביטקוין ב-Mt. Gox כבימים אחר סגירת SilkRoad אך הכרייה ממשיכה בגדול

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הביטקוין ב-Mt. Gox כבימים אחר סגירת SilkRoad אך הכרייה ממשיכה בגדול
הביטקוין ב-Mt. Gox חזר לערך כמו בימים לאחר סגירת SilkRoad אך הכרייה ממשיכה בגדול
מאת: מערכת Telecom News, 21.2.14, 11:28כריית ביטקוין

רמות שערי הביטקוין לאחר סגירת אתר הסמים SilkRoad הם עתה "השערים הנורמליים" באקסצ'יינג' היפני. אולם, קהילת כורי הביטקוין מביטה קדימה בנחישות וממשיכה במרץ בכרייה, כאשר רמת הקושי בפברואר עולה.
 
ההודעה המעורפלת מאתמול של של Mt. Gox על שינוי מיקומה הפיזי, המשך ההפגנה נגדה בטוקיו  (עדכון 22.2.14, 11:54: ההפגנה נסגרה ע"י משטרת טוקיו), והעצומה להדחת מנהלה מ-Bitcoin Foundation כפי שדיווחנו – כאן, הובילו להמשך צניחת הביטקוין אצלו לשער תחתון של 91.5 דולרים בעת כתיבת שורות אלו. שערים אלה מזכירים את השערים מהתקופה שלאחר סגירת האתר העצום לממכר סמים SilkRoad, שעל סגירתו ע"י ה-FBI דיווחנו ב-2.10.13 - כאן.

נראה, שמי שפועל שם כרגע הם לקוחות מיואשים וספקולנטים. נראה, שהביטקוין נושם באקסצ'יינג' הזה את נשימותיו האחרונות ונכון לרגע זה לא בור מה יקרה שם, למעט הדעה הרווחת, שהאקסצ'יינג' מתקדם למצב של פשיטת רגל כפי שדיווחנו – כאן.
 
בשעה, שהמצב ב-Mt. Gox נותן אותותיו גם בשערים של שאר האקסצ'יינג'ים הנסחרים מתחת ל600 דולרים בהיקפי מסחר קטנים מבעבר, יש נקודת אור אחת חשובה ביותר, שחלקים נרחבים בציבור לא מבינים את משמעותה- כריית הביטקוין ממשיכה כסדרה ובמרץ הולך וגדל.
 
אם נסתכל על נתוני ה-Minning Difficulty באתר  http://bitcoin.sipa.be  נראה, שהקושי בפברואר ממשיך לעלות, דבר המצביע על האמון בביטקוין של קהילת הכורים. תהליך הכרייה יקר ביותר מבחינת צריכת אנרגיה (גם חומרה). כך, שהכורים ממשיכים להאמין ברווח עתידי של הביטקוין, שיחזיר להם את ההוצאות הללו עשרת מונים. אלה המבינים את עולם הביטקוין יודעים, שזו  היא הנקודה החשובה לעתיד הביטקוין - אין מה שיעצור את קהילת הכורים ובוודאי שלא Mt. Gox.
עניבת ביטקוין



 
 
Bookmark and Share