Telecom News - לא תאמינו איך נראית גרסה ראשונה של כספומט ל-Dogecoin

לא תאמינו איך נראית גרסה ראשונה של כספומט ל-Dogecoin

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> לא תאמינו איך נראית גרסה ראשונה של כספומט ל-Dogecoin
לא תאמינו איך נראית גרסה ראשונה של כספומט ל-Dogecoin
מאת: מערכת Telecom News, 21.2.14, 14:42Dogecoin

הסיכוי שכספומט Dogecoin יופיע בעתיד ברחובות כמו כספומטים של ביטקוין הוא נמוך ביותר. אולם, הניסיון להציג כספומט ל-Dogecoin מצביע על היצירתיות של קהילת ה-Dogecoin ועל חוש ההומור שלה.

גרסה ראשונה של כספומט ל-Dogecoin הוצגה בפסטיבל בוונקובר ויש הטוענים, שהיא "רצינית" כמו הלוגו של המטבע. אכן, גרסה זו לא רצינית מספיק גם לנוכח המטבע הזה שהיא מוכרת, שדווקא מתחיל לקבל תדמית יותר ויותר רצינית, במיוחד לאחר שכבר ניתן להמירו לדולרים בכמה אקסצ''יינג'ים כפי שדיווחנו - כאן והשימוש בו מתרחב מאד ויתרחב יותר לאחר הצגת אפליקציה שלו באפסטור של אפל כפי שדיווחנו - כאן והצגת אפליקציית פייסבוק ראשונה שלו כפי שדיווחנו - כאן המיועדת רק על מנת להפיצו.  

הגרסה הראשונה של הכספומט היא בגודל קצת יותר גדול מ-Nexus 7 הדבוק למזוודת מתכת קטנה. המשתמשים יכולים לסרוק קוד QR באמצעות הסמאטרפון, להודיע כמה Dogecoin  הם רוצים לקנות ולהכניס את המזומן. המשתמשים יכולים רק לקנות Dogecoin אך לא למכור ואתו.

ברור שיש כאן בעיית בטחון חמורה כי המזוודה עלולה להיגנב ולהיעלם...

בכל מקרה, ידיעה זו מספקת קצת צחוק והומור לתומכי המטבעות הווירטואליים בימים בהם בורסת Mt. Gox גוססת באיטיות, כאשר שער הביטקוין התחתון היום עומד כרגע על 91.5 דולרים.

הידיעה מבוססת בחלקה על כתבה באתר הבריטי ibtimes.

 
Straight.com: Stephen Hui
כספומט ראשון ל- Dogecoin



 
 
Bookmark and Share