Telecom News - צביעות ישראלית בברצלונה (מענה לשאלה: מי ראוי לייצג את הממשלה שם)

צביעות ישראלית בברצלונה (מענה לשאלה: מי ראוי לייצג את הממשלה שם)

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> צביעות ישראלית בברצלונה (מענה לשאלה: מי ראוי לייצג את הממשלה שם)
עמדה: הקביעה, ששר התקשורת והגנת העורף גלעד ארדן, יהיה השר המייצג את ישראל בברצלונה היא המסר ההזוי ביותר שניתן לשדר: מי שאחראי (אישית) לנזקים הגדולים ביותר לתעשיית הסלולר ויזמות הסלולר בישראל, יגיע כדי להתגאות בהישגים, שאינם שלו ושהוא לא תרם להם מאומה, מלבד תרומה שלילית והרסנית.
מאת: אבי וייס, 22.2.14, 20:30גלעד ארדן

אירוע הסלולר הגדול בברצלונה יכלול משלחת רשמית מישראל בראשותו של גלעד ארדן, שר התקשורת ושר להגנת העורף (עדיין). בפעם האחרונה שגלעד ארדן יצא מישראל ונעלם בשבדיה ובריטניה, החלה כאן סערה, סופת שלגים ושטפונות (ראה כאן), כך שקשה לחזות מה יקרה הפעם, אבל טוב לא יכול לצאת מזה...

החלק המביש ביותר בקביעה, שהשר גלעד ארדן ייצג את ישראל בברצלונה, הוא: יש בממשלת ישראל מספיק שרים עם רקורד מוכח של יזמות בעברם, שרים שיזמו ויצרו חברות הזנק ותמכו ותומכים כיום בחברות הזנק ובפיתוח תעשיית ההיי-טק בישראל. גלעד ארדן מייצג את ההפך הגמור מזה: עסקן פוליטי צעקן המצטיין בחלקלקות לשון כלפי חוץ (לא פלא, הוא עו"ד), בהפיכת הישגים של אחרים להישגיו, ובגרימת הכי הרבה נזק במדינת ישראל לתעשיית הסלולר החוגגת בברצלונה, אליה הוא יוצא כנציג הממשלה. מעולם בחייו גלעד ארדן לא יצר ולא יזם דבר כלשהו לטובת עולם היי-טק בכלל והסלולר בפרט. לעומת זאת, ההתמחות שלו בכל השנים בהם הוא משמש כשר היא: יצירת נזקים ו"תקיעת מקלות בגלגלים" לעולם הסלולר. 

תזכורת קצרה להישגי השר גלעד ארדן, הן כשר הממונה על הגנת הסביבה, שהביא להרס היכולת לפרוס אנטנות סלולר בישראל (ועוד חמור מכך, לחשש לאבדן חיי אדם), ועד להישגיו בקדנציה הנוכחית כשר התקשורת והשר להגנת העורף:

א. השר גלעד ארדן, לא השקיע מימיו, לא מכספו ולא מכספי המשרדים, שהוא ממונה עליהם, אפילו אגורה אחת לקידום היזמות של עולם ההיי-טק בישראל, ובמיוחד לא בתחומי הסלולר (מה שלא יפריע לו להתרברב באזני כל מי שיהיה שם, בברצלונה, מחר ומחרתיים, על הפיתוחים המבריקים הנעשים בישראל בעולם הסלולר, כאילו היה לו חלק בזה). 

השר גלעד ארדן לא הקדיש אפילו דקה מזמנו כשר (וגם בהיותו ח"כ טרם התמנותו לשר), כדי לקדם ולקיים אירועים ליזמים בעולם ההיי-טק והסלולר, או איזה כנס, סימפוזיון, "שולחן עגול", סמינר מקצועי או משהו קטן אחר, לקידום עולם היזמות בסלולר. הוא הפגין התעלמות מוחלטת מציבור ההיי-טק והסלולר במשך שנים. לעומת זאת, השר גלעד ארדן החליט להשקיע מיליוני ש"ח מכספי משלמי המיסים כדי לקיים כנס מיותר עם "אנשים תחת חקירה" ולהפיק סרט זימה עם חשפניות, שצולם במועדון לילה מפוקפק, תוך הפקרות מוחלטת בניהול כספי המשרד. כל המשפט האחרון כאן הוא לא מתיחה ל-1 באפריל. זו בדיוק המציאות של ההתנהלות של גלעד ארדן

ב. השר גלעד ארדן אחראי אישית (עוד בהיותו השר להגנת הסביבה) לכך, שבמדינת ישראל תתפתח "היסטריה" ציבורית של חשש מקרינה סלולרית, מה שהביא לתוצאות הבאות: 1) חוסר יכולת לפרוס אנטנות סלולר חדשות, מכל סדר גודל של אנטנה. כל זאת, ע"י יצירת תסבוכת משפטית שלא ניתן להתיר אותה (הוא עו"ד, לא פלא..) 2) הרס וחבלות של אנטנות קיימות ע"י אנשים וגופים ("ירוקים") החוששים מהקרינה הסלולרית, שהמציא גלעד ארדן בהיותו השר להגנת הסביבה. 3) חשש לאבדן חיי אדם בגלל הפחד מאנטנות. 4) אי יכולת לפרוס רשתות WiFi בשום מקום, בצורה הנעשית בכל העולם. 5) צמצום התחרות בסלולר ע"י עידוד של "איחוד אנטנות" על חברות הסלולר, כחלק מתכנית חיסול התחרות בסלולר. 6) הגברת הקרינה, שכל תושבי ישראל מקבלים ממכשירי הסלולר  שבידם (פחות אנטנות = יותר קרינה ממכשירי הסלולר). 7) פיגור טכנולוגי אדיר אחרי כל העולם, בתחומי הסלולר והאלחוט. 

ג. השר גלעד ארדן אחראי אישית לכך, שטכנולוגיות תקשורת מתקדמות לא מיושמות בישראל (למרות, שרובן מפותחות בישראל ותוצגנה ממחר בברצלונה) ובכלל זה:
1) טכנולוגיות סלולר דור רביעי - LTE Advanced ו- TDD.
2) רשתות "הסטת עומסים" מהסלולר - WiFi Offload.
3) רשתות אלחוט מגוונות אחרות ובכללן: RFID, Wireless Mesh, M2M, ועוד.
4) טכנולוגיות משלימות ובכללן: IPv6, IoT, Cloud PBX ועוד.
5) טכנולוגיות בתחומים משיקים, כמו לעולם הטלוויזיה: IPTV\OTT, 3D, 4K.
6) טכנולוגיות תומכות ומקבילות לעולם התקשורת: Smart-City, Big-Data, DRP/BCP, סייבר, עננים, ועוד. מזל שאת תחום הסייבר מקדם (ובמרץ) ראש הממשלה, ולא גלעד ארדן...
6) טיפול כושל בכל תחום הנדידה הסלולרית - Roaming. (אגב, יש היבט "חיובי" לטיפול הכושל הזה שלו: בישראל נולדו לפחות 5 חברות סטארטאפ המפתחות פתרונות לעולם ה- Roaming....את רובן יפגוש השר בברצלונה...). 
7) טיפול כושל ב"רשת החרום הלאומית".
6) טיפול כושל בנושא הספקטרום על כל היבטיו

ד. סך הנזקים, שגלעד ארדן אחראי להם אישית, בגלל הרגולציה העקומה, שהוא יצר בעולם הסלולר הישראלי (ובכלל שוק התקשורת), מגיע לעשרות מיליארדי ש"ח, נזק ישיר לכל אזרחי ישראל, כמנותח כאן

ה. השר גלעד ארדן, במדיניותו השגויה וחסרת האחריות, "הולך להרוג" בהחלטותיו את המיזם הטכנולוגי הכי חשוב למדינת ישראל בעת הזו: מיזם הסיבים לבתים של IBC. 

שורה תחתונה: השר גלעד ארדן, שהביא הכי הרבה נזקים לעולם הסלולר הישראלי, הולך להתפאר בהישגי תעשיית היזמות של עולם הסלולר (בברצלונה), שאין לו בה "שום חלק ונחלה", מלבד תרומה שלילית והרסנית. הצלחת תעשיית היזמות הסלולרית בישראל היא ההיפך הגמור מכל פעילותו של השר גלעד ארדן וממה שהוא מייצג בעשייתו, שר המתמחה "בהרס כל חלקה טובה" עליה הוא ממונה. עמידתו בראש המשלחת הישראלית הרשמית בברצלונה היא צביעות ממדרגה ראשונה ופארסה להשיגי תעשיית יזמות הסלולר בישראל. 
LTE
סרטון ויראלי ברשת: ככה אפשר להסביר ולהפיץ את פניה היפות של ישראל, גם בברצלונה:



 
 
Bookmark and Share