Telecom News - רונן אנגלר מונה לסמנכ"ל מכירות במטריקס

רונן אנגלר מונה לסמנכ"ל מכירות במטריקס

דף הבית >> מינויים >> רונן אנגלר מונה לסמנכ"ל מכירות במטריקס
רונן אנגלר מונה לסמנכ"ל מכירות במטריקס
מאת: מערכת Telecom News, 23.2.14, 14:00רונן אנגלר 

רונן אנגלר, 42, מונה לסמנכ"ל מכירות במטריקס. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הגדלת המכירות של החברה תוך שימת דגש על מכירות חוצות ארגון, טיפול בלקוחות אסטרטגיים, הגדלת המכירות בגופי האנטרפרייז המסורתיים של מטריקס ומינוף פעילותה בארגוני ההייטק והסטרטאפים המתפתחים.
 
אנגלר הגיע למטריקס לפני 15  שנים ושימש במספר תפקידים בג'ון ברייס, ביניהם: מרצה לתחום פיתוח בסביבת אורקל, מנהל תחומים מקצועיים וסמנכ"ל המכירות של ג'ון ברייס. לאחר מכן, עם הקמת מיזם תלפיות להעסקת נשים חרדיות במודיעין עילית, לפני כ-10 שנים, התמנה לסמנכ"ל מכירות בארץ ובהמשך לסמנכ"ל המכירות של פעילות מטריקס גלובל בארץ ובמזרח אירופה.
 
ב-2009 במקביל להיותו סמנכ"ל המכירות של מטריקס גלובל, התמנה רונן גם לסמנכ"ל המכירות של טאקט בדיקות והיה אחראי על קידום העסקים והמכירות של טאקט בארץ ובעולם.
 
מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "הקריירה של רונן אנגלר וההתפתחות של מטריקס ב-12 השנים האחרונות משקפות זו את זו. רונן שימש כסמנכ"ל מכירות במספר חברות, שמטריקס רכשה או הקימה במהלך השנים ותמיד הצטיין בתפקידו וקיבל לידיו תחומי אחריות חדשים. כעת, אני גאה לשלב אותו בהנהלה הבכירה המובילה את מטריקס ומזמין אותו להביא עימו את מתודולוגיות העבודה המוכחות, שגיבש עם השנים, ולהוביל את תחום המכירות של מטריקס להישגים חדשים".
 
רונן אנגלר הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בן-גוריון ובוגר קורס הסבת אקדמאים לתכנות של ג'ון ברייס הדרכה.

פרחים וברכות



 
 
Bookmark and Share