Telecom News - לפתע מוצג Shrem שנעצר על הלבנת הון בביטקוין כיהודי/תלמיד ישיבה

לפתע מוצג Shrem שנעצר על הלבנת הון בביטקוין כיהודי/תלמיד ישיבה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> לפתע מוצג Shrem שנעצר על הלבנת הון בביטקוין כיהודי/תלמיד ישיבה
לפתע מודגשת יהדותו כתלמיד ישיבה של Shrem שנעצר על הלבנת הון בביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 23.2.14, 15:33

למה בכלל כל כך חשוב לפרסם בעולם את מוצאו היהודי כתלמיד ישיבה של Charlie Shrem, ילד הפלא של עולם הביטקוין, שנעצר בניו יורק ע"י ה-FBI? הרי לא מזכירים את דתם של עצורים אחרים.

בעת מעצרו  בינואר של Charlie Shrem סגן נשיאBitcoin Foundation , יממה לפני השימוע אצל הרגולטור בניו יורק כפי שדיווחנו – כאן, לא הובאו אזכורים במדיה על מוצאו. דובר רק על היותו הבעלים של BitInstant בו השקיעו התאומים Winklevoss כ-1.5 מיליון דולרים, היותו סגן הנשיא לעיל והיותו מרצה מפורסם מאד בתחום הביטקוין, שנעצר בדרכו לתת הרצאה בכנס הביטקוין הצפון אמריקאי בפלורידה.

אולם, לא עברו 3 שבועות, ועתה, לאור האשמות נגדו בגין הלבנת הון בביטקוין במיליון דולרים (הקשורה באתר הסמים SilkRoad, שנסגר ע"י ה-FBI כפי שדיווחנו – כאן), פתאם החלו להיזכר במדיה (הכתבה מהיום היא מבטאון יהודי!) שהוא יהודי ותלמיד ישיבה לשעבר, שמעורב בעולם הביטקוין כמו ש"בפרויקטים פיננסיים ספקולטיביים אחרים בהיסטוריה, כמה מהשחקנים העיקריים בהם היו יהודים".

ציטוט מהמקור באנגלית כלשונו:
 
And it turns out that like many speculative financial enterprises throughout history, some of its major players are Jewish
 
אמנם, בכתבה המצוטטת נכתב, שהמעצר של Shrem  הוא זה שמשך את תשומת הלב לישראל ולכתבה ברויטרס על עולם הביטוקין הישראלי (אותה הבאנו – כאן), ושעד המעצר לא הוזכרה ישראל במדיה העולמית כמרכז של עולם הביטקוין, ומוזכר שיש כאן סטארטאפים לביטקוין, שגרירות ביטקוין ושמני רוזנפלד הוא ראש איגוד הביטקוין הישראלי.

אולם, נשאלת השאלה, למה כל זה צריך להיות מעורב באנטישמיות סמויה (של יהודים כלפי יהודים)? את דתו של העצור הנוסף בפרשה Robert Faiella לא הזכירו. הזכירו רק את היהודי.

הסבר אפשרי לכך, שבטאון יהודי יכתוב משפט פוגעני כזה ובנימה היכולה להיחשב אנטישמית, היא, שכנראה, ההתנגדות לביטקוין ("פרויקט פיננסי ספקולטיבי") העבירה אותו על דעתו.



 
 
Bookmark and Share