Telecom News - סניף בנק פיזי ראשון בעולם לביטקוין נפתח בקפריסין

סניף בנק פיזי ראשון בעולם לביטקוין נפתח בקפריסין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> סניף בנק פיזי ראשון בעולם לביטקוין נפתח בקפריסין
סניף בנק פיזי ראשון בעולם לביטקוין נפתח בקפריסין
מאת: מערכת Telecom News, 24.2.14, 15:17

עדכון 3.4.14: בעיות נזילות במיזם זה ובריחת המנכ"ל לחו"ל - כאן, כאן, כאן ו-כאן.
עדכון 4.4.14: פרטים נוספים - כאן.
עדכון 11.4.14: הוצא צו מעצר נגד המנכ"ל Danny Brewster של Neo&Bee ע"י משטרת קפריסין. סניף הבנק הפיזי סגור.

ראשוניםלדווח: נחנך בקפריסין הבנק הראשון בעולם לביטקוין הבנוי ממלט ומלבנים ועם שירותי ייעוץ של פקידים. השירות פתוח כרגע לתושבי קפריסין עם כוונות להתרחבות לאיחוד האירופי ולהבאת בשורת הביטקוין לקהל הרחב.

Neo, זרוע "דמויית בנק" של החברות התאומות לעסקי הביטקוין  Neo & Bee , פתחה היום בפרבר Engomi בניקוסיה את דלתות הסניף שלה לביטקוין, (הסניף נראה כמו כל סניף בנק רגיל), לאינטראקציה של הלקוחות כמו בכל בנק רגיל אחר, עם הפקדות, חסכונות וחשבונות לעסקים ולסוחרים ועם ייעוץ של פקידים - נציגי שירות. היא מקווה, שהרעיון זה, של "ארנק ביטקוין פיזי" יתפשט בעולם וישמש גשר לצמצום פערים בין תרבות הביטקוין ה"גיקית" לציבור הרחב, ולאימוץ גובר של הביטקוין בקרב הציבור.

כל ההפקדות של הלקוחות מוחזקים בביטקוין, הלקוחות יכולים להשתמש בחשבונות ביטקוין מסוגים שונים. ניתן גם לסגור חשבונות בביטקוין לפרקי זמן קבועים לפי ערך מסוים של מטבע רגיל כדי להבטיח את הפקדון למקרה שערך הביטקוין יורד. כמובן, שהחברה תרוויח אם הערך יעלה. הבנק לא נותן כרגע הלוואות.

ניתן לבדוק את החשבונות והכתובות של Neo ברשת הביטקוין. אפילו אם החברה תיעלם, הביטקוין ישאר.

המיזם הזה מספק לציבור גישה ליתרונות של הביטקוין ללא חשש מבעיות באבטחת ארנק הביטקוין או פריצות לשרתים אונליין, ומיועד במיוחד לאנשים שלא מבינים כל כך את הטכנולוגיה, כדי לקרב אותם למטבע הווירטואלי.

החברה מתכוונת לפתוח בחודש הבא סניף נוסף בקפריסין ורק לאחר מכן יש לה תכניות להתרחב לאיחוד האירופי. זאת מאחר, שהיא הודיעה, שהיא מצייתת לרגולציות בקפריסין ולא לאזהרות של ה-EU Central Bank. לכן אין פלא, שהסניפים הראשונים הם בקפריסין.

Neo&Bee היא חברת בת של LMB Holdings הבריטית.   

תיאור 3 סוגי החשבונות האפשריים בסניף עפ"י פרסום החברה כלשונו:
 

 Instant-Access Bitcoin Wallet will be a standard bitcoin wallet that allows users to store their funds. The company will earn revenue on these particular accounts by charging a fee when converting from Euro to bitcoin. Consumers who seek this type of account will receive a Bee card (which looks like a credit card), which can be used at retail locations in Cyprus and through existing Bitcoin payment gateways

 Time-Locked Wallets will allow consumers to hold their bitcoins for a pre-determined amount of time — allowing them to convert back to Euros on an agreed-to date for the value at which they were when the wallet was established or the value of bitcoin at the time of the exchange. Gains (should the value go up) would be limited to a certain level. This solution protects the value of what has been stored from bitcoin’s famous volatility

 Merchant Wallets are available to merchants would wish to accept bitcoin payments with no transaction fees applicable

 

סניף בנק הביטקוין בקפריסין



 



 
 
Bookmark and Share