Telecom News - ברצלונה: יבמ מציגה כלים חדשים לשילוב המחשב המרכזי בעולם המובייל

ברצלונה: יבמ מציגה כלים חדשים לשילוב המחשב המרכזי בעולם המובייל

דף הבית >> חידושים הכרזות >> ברצלונה: יבמ מציגה כלים חדשים לשילוב המחשב המרכזי בעולם המובייל
ברצלונה: יבמ מציגה כלים חדשים לשילוב המחשב המרכזי בעולם המובייל
מאת: חיים חביב, 24.2.14, 18:02IBM

המהלך משקף תמיכת החברה במגמת הווירטואליזציה של תשתיות רשת והרחבת יכולות אספקת שירותים בענן בעולם הטלקום.

יבמ חשפה בתערוכת הסלולר הבינלאומית מערכת לניהול מחשוב נייד על גבי מחשבים מרכזיים מתוצרתה. המהלך משקף תמיכה בהמשך מגמת הווירטואליזציה של תשתיות רשת והרחבת יכולות אספקת שירותים בענן בעולם רשתות התקשורת. הצגת המערכת החדשה משתלבת במדיניות יבמ לסייע לספקי שירותי תקשורת למצות עד תום את יתרונות הענן באמצעות מערכות שלה ולעמוד בביקוש הגובר לתעבורה ברשת, תוך חיסכון בהוצאות וצמצום זמן ההקמה לשירותים חדשים.

תשתיות גמישות הופכות קריטיות בארגונים המבקשים למנף את יתרונות עולם המובייל. בעולם שבו כ-80% מהמידע העסקי נוצרים במחשבים מרכזיים של יבמ, מסייעת חבילת הפתרונות החדשה למחשוב נייד ע"ג מערכות מרכזיות (IBM System z Solution for Mobile Computing) ברתימת המחשב המרכזי להרחבה מהירה של יישומים ארגוניים בעולם המובייל תוך גיבוש צורות חדשות של אינטראקציה עם לקוחות, ותרומה מובהקת לביצועי החברה בשורת התחתונה של המאזן.

מערך הכלים החדש תואם לסביבה התחרותית במחיר המאפשר יצירת בידול עסקי והטמעת יישומים ארגוניים למשתמשי מובייל. הוא גם מאפשר למנף נתונים קיימים ותנועות עסקיות המנוהלות על גבי המחשבים המרכזיים, תוך שיפור היתרונות, האבטחה והחזר ההשקעה (roi) בתשתיות השרתים המרכזיים מסדרת System z.

בנוסף, תציע יבמ ללקוחותיה יכולות חדשות בתחום אספקת זרם ישר (48 וולט) במרכזי עיבוד הנתונים שלהם - דרישה טיפוסית ללקוחות טלקום. יבמ תשפר את סל מוצרי שרתי Flex שלה, עם הצעת אפשרות עבודה ב-48 וולט, לרבות בשרתי עיבוד, אחסון וצמתי רשת.
הפתרונות החדשים של יבמ נחשפים השבוע, בתערוכת המובייל העולמית בברצלונה, ספרד.
 
שרת מרכזי



 
 
Bookmark and Share