Telecom News - גלישה בנפח 6 ג'יגה בחבילת "גולן טלקום" הכל כלול

גלישה בנפח 6 ג'יגה בחבילת "גולן טלקום" הכל כלול

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> גלישה בנפח 6 ג'יגה בחבילת "גולן טלקום" הכל כלול
גלישה בנפח 6 ג'יגה בחבילת "גולן טלקום" הכל כלול
מאת: מערכת Telecom News, 25.2.14, 12:45
 
המהפכה של גולן טלקום ממשיכה לתת יותר- באותו תעריף. תקף ללקוחות קיימים וחדשים כאחד.מיכאל גולן 

גולן טלקום מרחיבה את "חבילת גולן טלקום" "הכל כלול" ומהיום לקוחות קיימים וחדשים הבוחרים בחבילה זו ייהנו מגלישה בנפח 6 ג'יגה (במקום 3 ג'יגה עד עכשיו). לאחר 6 ג'יגה אין חיוב על חריגה אלא רק האטת מהירות. חבילת גולן טלקום כוללת שיחות+ 55 יעדים נייחים בחו"ל (ארה"ב וקנדה גם ניידים) וכן SMS ו -MMS  ללא הגבלה.
 
מחיר החבילה נשאר זהה (במבצע 59 ש"ח לחודש למשך שנה לנרשמים עד ה - 31.3, לאחר מכן 99 ₪ לחודש, מחירה הרגיל של החבילה), מה שהופך את חבילת גולן טלקום ללא הגבלה לזו המציעה את נפח הגלישה הגדול ביותר במחיר המשתלם ביותר, מבין חבילות ללא הגבלה המוצעות כיום בשוק.
 
השינוי בחבילה תקף כאמור גם ללקוחות חדשים וגם ללקוחות קיימים, שנמצאים כבר עכשיו בחבילת גולן טלקום ללא הגבלה, ויכולים לבצע את השינוי באתר גולן טלקום תחת "החשבון שלי" או בפניה לשירות הלקוחות הטלפוני.
 
גולן טלקום פועלת כל העת על מנת להרחיב את סל השירותים וההטבות ללקוחותיה וכעת שמחה להרחיב את נפח הגלישה, לכזה העונה על צרכנים שונים של משתמשי הסלולר. כזכור, לאחרונה יצאה החברה במבצע קנה כרטיס סים אחד קבל עד 5 במתנה (בתוקף עד ה-6.3). כן החזירה את מהלך "חבר מביא חבר" הכולל תגמול כספי  של עד 150 ₪ ללקוחות קיימים על כל חבר שיגייסו לחברה, כאות תודה והערכה ללקוחות הקיימים ולתומכים של גולן טלקום כפי שדיווחנו - כאן. לפרטים המלאים באתר גולן טלקום. 
גלישה סלולרית



 
 
Bookmark and Share