Telecom News - טיטניום (Titanium) הזוכה בתחרות הסייבר סטארט-אפ של JVP

טיטניום (Titanium) הזוכה בתחרות הסייבר סטארט-אפ של JVP

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> טיטניום (Titanium) הזוכה בתחרות הסייבר סטארט-אפ של JVP
טיטניום (Titanium) הזוכה בתחרות הסייבר סטארט-אפ של JVP
מאת: מערכת Telecom News, 26.2.14, 23:00הטכס להכרזת הזוכה 
 
טיטניום תצטרף לחממת הסייבר של JVP ותזכה להשקעה של מיליון דולרים. החברה פיתחה דרך חדשנית להגנה על ליבת מערכות קריטיות, שמאפשרת לחסום התקפות על מערכות אלו, הפצה של התקפות למחשבים נוספים והתראות בזמן אמת.
 
טיטניום (Titanium) היא הזוכה בתחרות הסייבר סטארט-אפ של קרן הון סיכון JVP. בעקבות הזכייה תצטרף טיטניום לחממת הסייבר של JVP בבאר שבע ותזכה להשקעה של מיליון דולרים. ההכרזה על הזוכה מתוך 4 הפיינליסטים התקיימה באירוע מיוחד בכנס RSA, שמתקיים בימים אלו בסן פרנסיסקו.
 
מערכות הגנה ונשק, תעשיית הרכב ומתקני גז וגרעין הן רק דוגמאות לתעשיות המבוססות על מערכות קריטיות ותפקודן התקין. כיום אין דרך בטוחה לחסום התקפות, שהצליחו להגיע לליבה של מערכות אלו לאחר שעברו בהצלחה את שלל ההגנות המרחביות. טיטניום נוצרה כדי לתת מענה ראוי ומלא למתקפות אלו בעזרת פתרון ההופך את אותן מערכות קריטיות לבלתי חדירות. לטכנולוגיה של החברה, שמוגנת בפטנטים, יש פוטנציאל לשנות את שוק האבטחה בתחום המערכות הקריטיות.
 
השיטה החדשנית, שפיתחה טיטניום להגנה על הליבה של מערכות קריטיות, מאפשרת  לחסום התקפות על מערכות אלו, הפצה של התקפות למחשבים נוספים והתראות בזמן אמת. הטכנולוגיה של טיטניום מבוססת על מחקר אקדמי מוביל בתחום הקשחת מערכות מחשוב קריטיות או מערכות משובצות מחשב (Embedded Software). מדובר בפריצת דרך מחשבתית המאפשרת רק לתוכנה מורשית לרוץ על מערכת ההפעלה, תוך חסימה וניטור כל ניסיון של תוכנה חיצונית בלתי מורשית.
 
צוות מייסדי החברה עתירי הניסיון בתחום אבטחת מידע  כולל את פרופ' יובל אלוביץ, ראש מעבדות הסייבר באוניברסיטת בן גוריון, דודו מימרן, המנהל הטכנולוגי של מעבדות דוייטשה טלקום בישראל ב-8 השנים האחרונות ומוטי גורי, חוקר בכיר במעבדות הסייבר באוני' בן גוריון.
 
דודו מימרן: "הטכנולוגיה שלנו שונה מפתרונות אחרים הקיימים בשוק הודות ל-3 גורמים עיקריים. הטכנולוגיה שלנו עוצרת התקפות, שהצליחו לחדור למחשבים המרכזיים של המערכות הקריטיות והתקפות אלה נעצרות באופן מושלם הודות לפטנט, שעליו מושתתת הטכנולוגיה שלנו. אנחנו מסוגלים למנוע הפצה של מתקפות על מחשבים אחרים במתקן ואנחנו יודעים להודיע בזמן אמת כשמתקפה החלה ונוטרלה".
 
35 מיזמים חדשניים נגשו לתחרות ה -Cybertition - תחרות הסייבר סטארט-אפ, עליה הכריזה JVP  בתחילת ינואר 2014, שיצרה עניין רב. 4 המיזמים המבטיחים ביותר העומדים מאחורי החברות פורצות הדרך הוזמנו במימוןJVP  לכנס RSA  בסן-פרנסיסקו.  צוות השיפוט כלל את שותפי JVP, כמו גם נציגים בכירים של תעשיית ההייטק העולמית מהחברות הרב לאומיות: Lockheed Martin  EMCRSA, MICROSOFT,CISCO, GE וכן המדען הראשי.
 
יואב צרויה, שותף בחממת הסייבר של JVP: "תחרות הסייבר סטארט-אפ הראשונה של JVP  מהווה הזדמנות ייחודית לפריצת דרך משמעותית עבור חברה הנמצאת בתחילת דרכה. לטיטניום יש פוטנציאל משמעותי לחולל מהפיכה בהגנה על מערכות קריטית מפני איומי הסייבר ואנו מתכוונים לעבוד בצמוד עם היזמים ולהירתם במלא המרץ כדי לסייע לה לממש אתגר זה כדי להבטיח את בנייתה של טיטניום לחברה משמעותית ופורצת דרך".
 
ד"ר נמרוד קוזלובסקי, שותף בחממת הסייבר של JVP: "טיטניום מפגישה את מיטב המוחות מעולם האקדמיה והתעשייה בתחום אבטחת המידע, ומובילה רעיון פורץ דרך וטכנולוגיה חדשנית העונה על צורך שוק. התחרות הוכיחה, שישראל מהווה כור היתוך מרתק, שמצמיח את הדור הבא של חברות הסייבר. JVP Cyber Labs מהווה נדבך מרכזי בחזון להפוך את ישראל בכלל ואת באר שבע בפרט, למרכז סייבר חדשני ברמה העולמית".
סייבר



 
 
Bookmark and Share