Telecom News - האם המטבע הווירטואלי Kim Coindashian שידור חוזר של CoinyeWest?

האם המטבע הווירטואלי Kim Coindashian שידור חוזר של CoinyeWest?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> האם המטבע הווירטואלי Kim Coindashian שידור חוזר של CoinyeWest?
האם יהיה המטבע הווירטואלי Kim Coindashian שידור חוזר של CoinyeWest?
מאת: מערכת Telecom News , 27.2.14, 00:12Kim Coindashian

כיום יש מעל 120 מטבעות וירטואליים. מטבע וירטואלי חדש העומד בפני השקה הוא "בת זוגו" של המטבע הווירטואלי המת – CoineyWest.

עולם המטבעות הווירטואליים הולך וגדל מיום ליום. בסוף דצמבר 2013 היו 67 מטבעות וירטואליים וכיום יש למעלה מ-120. כלומר, הכפלה תוך תקופת זמן קצרצרה.

אמנם, הביטקוין הוא המטבע הוותיק והמפורסם ביותר, אך ה-Dogecoin נעשה פופולרי אם כי ערכו 0.00117 דולרים. יש מטבעות וירטואליים, ששווים הרבה יותר כמו למשל ה-Mastercoin ששווה 58.82 דולרים, Litecoin ששווה 14 דולרים, RonPaulCoin ששווה 3.7 דולרים, Namecoin ששווה 3.41 דולרים, Peercoin ששווה 3.49 דולרים ועוד.

בעבר היה ניסיון להפיק מטבע וירטואלי בשם CoinyeWest, ע"ש הראפר משיקגו Kanye West. אולם, הניסיון לא עלה יפה עקב התנגדות הזמר. לאחר תביעת עורכי דינו שונה השם ל-Coinye  ולאחר מכן נאלצו מפתחיו להיכנע ולהסירו לצמיתות כפי שדיווחנו – כאן.

מסתבר, שבתחום המטבעות הווירטואליים כל דבר יכול להתרחש (למעט אם תקראו למטבע CoinyeWest). עתה אמור מטבע וירטואלי חדש לעורר מהומה דומה. המטבע – Kim Coindashian עדיין לא הושק , אך קרוב לוודאי, שיקבל תשומת לב רבה כמו שקיבל המטבע CoinyeWest.

ה-Kimcoin הזה התחיל לאחרונה כסוג של בדיחה. אולם, לאחר שינויים, המטבע הזה "רוצה", שיקחו ואו ברצינות, או לפחות כמה שאפשר ברצינות, כאשר הוא מקושר לשחקנית Kim Kardashian.

אחד המייסדים טוען, שהמעריצים של השחקנית וקהילת המטבעות הקריפטוגרפיים הם 2 קווים מקבילים, שלעולם לא יפגשו.  אולם, המטבע החדש יכריח אותם להיפגש. ההצטלבות הזו מהווה פרסום והמשמעות שלה הוא רווח.

המייסדים רוצים להסיט את הדגש על המטבעות הווירטואליים ממגזר חדשות הטכנולוגיה למגזר החדשות הכללי. לכן, המטבע צריך פנים של דמות ציבורית ולדעתם Kim מתאימה ביותר. המהומה, שהייתה סביב המטבע CoinyeWest, תסייע לדחוף את הרעיון. זאת במחשבה, ש-Kim אוהבת למנף הזדמנויות. הרי נישואיה במשך 72 ימים היו כנראה "הזדמנות לאסוף המלצות" ולהרוויח כסף מיום החתונה. דמות כזו, עפ"י מייסדי המטבע , תקפוץ על ההזדמנות להרוויח כסף נוסף ו"בטוח שהיא תרצה בכך". המפתחים עדיין לא דיברו עם Kim. הם מחכים להזדמנות ולכן ההשקה עדיין לא בוצעה.

בימים אלה של סגירתה של Mt. Gox והמשבר העכשווי בעולם הביטקוין, נחמד שצצה לה בדיחה חדשה. צחוק תמיד הוא טוב לבריאות. מנגד, אי אפשר לדעת. גם ה-Dogecoin החל כבדיחה. ובנוסף, אם ל-Ron Paul, ששונא את הבנק המרכזי בארה"ב, יש מטבע משלו, למה לא ל-Kim Kardashian?


RonPaulCoin
 



 
 
Bookmark and Share