Telecom News - מדוע נשים לא הפסידו ביטקוין בבורסת Mt. Gox?

מדוע נשים לא הפסידו ביטקוין בבורסת Mt. Gox?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מדוע נשים לא הפסידו ביטקוין בבורסת Mt. Gox?
מדוע נשים לא הפסידו  ביטקוין בבורסת Mt. Gox?
מאת: מערכת Telecom News, 28.2.14, 20:19

לשאלה זו יש  2 תשובות אפשריות.
בורסת Mt. Gox התמוטטה ופשטה רגל, כפי שדיווחנו  היום – כאן. נשים כמעט ולא הפסידו בה כסף מאחר שהן מהוות רק כ-7% מבין מחזיקי הביטקוין ומאחר שכנראה היה לנשים המחזיקות ביטקוין מספיק שכל ואינטואיציה לא להשקיע שם…

במחקר לפני שנה במדגם מייצג היוו הנשים 5% מכלל מחזיקי הביטקוין. עתה, בסקר שעדיין נמשך וכרגע הוא עם מספר לא גדול של משיבים, סקר המצוי בבלוג Simulacrum של Lui Smyth חוקר מ- University College of London, הן מהוות 7%.

גם Fred Ehrsam אחד ממייסדי Coinbase אמר בשימוע לגבי הרגולציה על הביטקוין אצל הרגולטור בניו יורק בחודש החולף, שהגברים הם המשתמשים העיקריים בשיעור של 93%, והם גברים צעירים, קהל של Typical Early Tech-Adopter Crowd.

נשים לא מעורבות מספיק בעולם הביטקוין מאחר שהוא עולם פיננסי ועולם טכנולוגי, 2 תחומים, שבדרך כלל לא מושכים נשים רבות. לכן, נשים המחזיקות בביטקוין הן בד"כ משכילות, בעלות ידע בתחומים הללו ובעלות תכונות יזמיות. אולם, המשתמש הממוצע בביטקוין הוא אכן גבר ליברלי, לבן, בן 32 וממעמד הביניים ומעלה.

מדוע ממעמד הביניים ומעלה? כי כדי לקנות מטבע וירטואלי די יקר, צריך להיות בעל יכולת השקעה. המשתמשים צריכים שתהיה להם יכולת לאפשר לעצמם להשקיע במטבע, שעדיין איננו מקובל ואיננו מוכר. לגבי הכרייה, כאן עדיף שיהיה ידע במדעי המחשב וגם בתחום זה שולטים גברים צעירים ולבנים.

בכנסים של ביטקוין כמעט ולא רואים נשים ואם הן מגיעות אזי מסתכלים עליהן כמשהו יוצא דופן. כאילו יש להן קרניים.

אולם, אם נשים לא תפעלנה לשנות את המצב הזה ולא תקחנה חלק פעיל כבר עתה בעולם הביטקוין, כאשר הוא עדיין בתחילתו, תחום זה יהפוך לעוד מגזר בו לא יהיה ייצוג הולם לנשים.

לכן, כנס "מיס ביטקוין", שיערך ביום 2.3.14 בתל אביב כפי שדווח בהרחבה - כאן, הוא ראשון מסוגו בעולם ונותן לנשים הזדמנות להכיר את עולם הביטקוין, להבין אותו  וגם להיכנס לתוכו כאתגר פיננסי וטכנולוגי גם יחד.
 
מיס ביטקוין



 
 
Bookmark and Share