Telecom News - טלפוניקה ישראל מאחורי שירות Tu Go ב"מחשוב לביש" של סמסונג, LG וסוני

טלפוניקה ישראל מאחורי שירות Tu Go ב"מחשוב לביש" של סמסונג, LG וסוני

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> טלפוניקה ישראל מאחורי שירות Tu Go ב"מחשוב לביש" של סמסונג, LG וסוני
 טלפוניקה ישראל עומדת מאחורי שירות Tu Go ב"מחשוב לביש" של סמסונג, LG וסוני
 מאת: מערכת Telecom News, 2.3.14, 13:49גיל כהן
במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה-Tu Go בצמיד ה-SmartBand של סוני, שמאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, עונה לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש.
 
חברת הטלקום טלפוניקה הודיעה בתערוכת המובייל בברצלונה, על הסכמי שיתוף פעולה עם סמסונג, LG וסוני מובייל, לטובת שילוב השירותים שלה במגוון מוצרי מחשוב ואלקטרוניקה לבישים של 3 החברות.
 
בבסיס מערך השירותים, שמציעה טלפוניקה לשילוב במוצרי המחשוב הלביש החכמים, נמצא שירות ה- Tu Go שפותח במרכז הפיתוח של טלפוניקה דיגיטל בישראל.
 
Tu Go מאפשר למנוי סלולר לקבל שיחה או SMS למספר הטלפון האישי שלו על גבי כל מכשיר המחובר לאינטרנט או ה-GSM הסלולרי. השירות מאפשר, למשל, לקבל שיחת טלפון למכשיר גם במקומות בהם אין קליטה סלולרית, אך קיים חיבור WiFi. השירות כבר מוצע כיום בבריטניה למנויי טלפוניקה ויוצע בהמשך בשאר העולם במדינות בהן פעילה החברה.
 
גיל כהן, (בתמונה), מנכ"ל טלפוניקה דיגיטל ישראל: "שירות ה-,Tu Go שפיתחנו וממשיכים לפתח אותו, ייקח חלק משמעותי בעתיד של הרבה מאוד מוצרים חכמים לבישים. הטכנולוגיה שלנו תאפשר לכל אחד לקחת איתו, לכל מקום, ולכל מכשיר לביש, את מספר הטלפון האישי שלו ותחבר אותו לעולם".
 
בשנים האחרונות מחזקת טלפוניקה את מחויבותה לישראל, מהלך המתמקד בחיפוש אפיקי השקעות בשוק הישראלי, תגבור קו מוצרי התקשורת המפותחים בישראל והגדלה של מצבת כח האדם בישראל. המרכז מעסיק 130 עובדים ברעננה.
 
בנוסף על שירות Tu Go, מנהלת טלפוניקה דיגיטל מישראל גם את פיתוח מוצר השיחות הבינלאומיות של טלפוניקה, שמשווק על ידי המפעילות הסלולריות המקומיות כמו טלפוניקה גרמניה או O2 בבריטניה. הוא מאפשר לבצע שיחות בינלאומיות במחירים זולים יחסית  ואחראי על כשליש מתעבורת הרשת של מפעילות אלו.

ה-SmartBand של סוני:
 
Smartband של סוני
 
 
Bookmark and Share