Telecom News - הסדרה 'ריבאונד' היא הזוכה בתחרות "יוצרים מחוץ לקופסה" של SmartVOD

הסדרה 'ריבאונד' היא הזוכה בתחרות "יוצרים מחוץ לקופסה" של SmartVOD

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> הסדרה 'ריבאונד' היא הזוכה בתחרות "יוצרים מחוץ לקופסה" של SmartVOD
הסדרה 'ריבאונד' היא הזוכה בתחרות "יוצרים מחוץ לקופסה" של SmartVOD
מאת: מערכת Telecom News, 4.3.14, 17:34SmartVOD

התחרות קראה ליצירת סדרה ישראלית מקורית חדשה. הסדרה הזוכה תופק ותשודר במלואה ע"י SmartVOD.

תחרות "יוצרים מחוץ לקופסה", שהשיק שירות התוכן SmartVOD בבעלות חברת ,Vonetize הגיעה לסיומה עם עשרות הגשות מקוריות ובועטות. התחרות קראה ליוצרים באשר הם להגיש פיילוט או טריילר לסדרה ישראלית חדשה בפורמט של 10 פרקים, 7-10 דקות כל פרק, כפי שדיווחנו – כאן.

על בחירת הזוכים בתחרות אמונים הבמאים היוצרים גיא נתיב ויוני זיכהולץ:
 
נתיב, במאי ותסריטאי העובד כיום מלוס אנג'לס ושסרטיו (מבול, זרים, הבן של אלוהים) זכו בפרסי פסטיבל חיפה, פסטיבל ברלין ופסטיבל סאנדנס. סרטו של נתיב, "הבן של אלוהים", עתיד לצאת לאקרנים בישראל במרץ 2014.

זיכהולץ, במאי, כותב, מפיק ושחקן. סרטיו (אלנבי רומאנס, יותר איטי מלב) וכן מחזותיו, שהועלו בתאטרון הקאמרי (ע'17, שרוליק), נחלו הצלחה. הוא משמש כלקטור בקרן הקולנוע הישראלי ועובד בימים אלה על סדרת רשת חדשה, "פוקר", שתעלה לאוויר לקראת מאי 2014.
לאחר תהליך שיפוט מעמיק, בחרו השופטים בשיתוף עם SmartVOD בטריילר 'ריבאונד' של היוצר טל אלמוג כזוכה של התחרות. נתיב וזיכהולץ ייפגשו עם יוצרי הסדרה המנצחת וייעצו להם בעבודתם על הפקת הסדרה.

זיכהולץ: "היוצרים הצליחו ליצור תמהיל אינטליגנטי ונועז ,ליצוק רעיון מקורי על עולם הפוך – הריבאונד, שהופך לאוהב אבוד הנזרק פעם אחר פעם. הייתי רוצה לראות מה יקרה שם, איך ישרוד הגיבור אותו יצרו. העולם מוצג כעולם חצי הזוי, שהוא מעין פנטזיה, מסקרן אותי. הייתי רוצה לראות סידרת רשת כזאת. הצילום נהדר ואינטימי. ללא ספק, יש כאן פוטנציאל לקומדיה מרגשת".

יוצר הסדרה הזוכה, טל אלמוג, הוא במאי ובעל סטודיו המתמחה בהפקת פרסומות, קליפים, טלויזיה וסרטים קצרים. הסטודיו רכש לעצמו שם ביצירת סרטים קומיים, שזכו בפרסים בפסטיבלים בארץ ובעולם וכמו כן בפרויקטים מסחריים לחברות ולטלוויזיה. הסטודיו מתמחה בפרויקטים עתירי דמיון המשלבים אנימציה וחומר מצולם בטכניקת אפטר אפקטס.

'ריבאונד' החל כסרט קצר, שזכה להצלחה בפסטיבלים בארץ ובעולם, ביניהם פסטיבל קאן 2012. כעת, בעקבות הזכיה בתחרות, הוא מעובד לסדרה.

 צפייה בטריילר "ריבאונד", שהוגש לתחרות –כאן.

יוצרי הסדרה הזוכה יקבלו מענק בסכום של 25,000 ש"ח, ליווי בתהליך הפקת הסדרה ע"י גיא נתיב, יוני זיכהולץ ו-SmartVOD. שיווק הסדרה בארץ ע"י SmartVOD  וע"י סמסונג, וכמובן – שידור הסדרה באפליקציית SmartVOD, שזמינה על מכשירי סמסונג בישראל - טלויזיות חכמות, טאבלטים וסמארטפונים. בכך נותנת התחרות חשיפה ליוצרים צעירים ועצמאיים לצד תכני פריים טיים של מיטב אולפני הקולנוע והטלוויזיה.

צפייה בכל הסרטונים שהשתתפו בתחרות –כאן
 



 
 
Bookmark and Share