Telecom News - 4-7 במרץ 2014: סוף השבוע המטורף של עולם הביטקוין

4-7 במרץ 2014: סוף השבוע המטורף של עולם הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> 4-7 במרץ 2014: סוף השבוע המטורף של עולם הביטקוין
4-7 במרץ 2014: סוף השבוע המטורף של עולם הביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 7.3.14, 20:10ביטקוין

כבר מזמן לא היה סוף שבוע כה מרתק בעולם הביטקוין המרתק כשלעצמו. יותר מ-10 אירועים הביאו להתעניינות מקומית וגלובלית גדולה.

סוף השבוע של 4-7 במרץ 2014 ייזכר בעולם הביטקוין כאחד מסופי השבוע המרתקים והמעניינים, שמשך לעולם זה מתעניינים רבים בציבור המקומי והגלובלי.

אתר Telecom News, שמלווה באופן ייחודי ובדבקות את תחום הביטקוין  על הטכנולוגיה החדשנית שלו בארץ ובעולם, דיווח על למעלה מ-10 אירועים חשובים, שהתרחשו בסוף השבוע ושלחלקם תהיה השפעה אפילו מרחיקת לכת. לאלה, שאולי פיספסו את החדשות הללו, ממובא להלן סיכום שלהן:

איתורו של סאטושי נקמוטו ממציא הביטקוין - כאן: בכתבה ראשונית זו בארץ תוך הבאה כל העת של עדכונים בזמן אמת, נפרש ניסיון לפתור את אחת התעלומות הגדולות ביותר: מי הוא ממציא המטבע הקריפטוגרפי הראשון. הקוראים מוזמנים להיכנס לכתבה ולקרוא את העדכונים החשובים לגביה מצד כל הנוגעים בדבר: נקמוטו מקליפורניה המכחיש זאת, ניווזוויק העומד "Strongly" על דעתו שזהו האיש, ועוד גורמים נוספים הקשורים לנושא. כרגע ניתן לכנות את הנושא - "הפרדוקס של סאטושי".

מותה של מנכ"לית אקסצ'יינג' הביטקוין First Metaכאן: בכתבה ראשונית זו בארץ מדובר במוות מסתורי בסינגפור המעורר כל העת הדים בעולם. ההדים לא יפסקו עד מציאת הפתרון לתעלומת מותה וסיבותיו.

הגנבה מבנק הביטקוין Flexcoin והאקסצ'יינג' Poloniexכאן: בכתבה ראשונית זו בארץ מתוארת שוב הבעיה של קלות הפריצה לאקסצ'יינג'ים של ביטקוין, שמשאירה את הלקוחות חסרי אונים ללא יכולת לקבל פיצוי על אובדן הביטקוין שלהם.

ממשלת יפן הודיעה על אי הכרתה בביטקוין כמטבע – כאן: הכתבה מתארת את ההחלטה ומפנה גם לסקירת המצב החוקי בעוד כ-50 מדינות נוספות.

Falcon Global Capital תציע תכנית ביטוח מפני גנבה של ביטקוין עבור המשקיעים בביטקוין - כאן : בכתבה ראשונית בארץ דווח על תכנית הביטוח האמורה לצמצם כותרות שליליות עקב פריצות וסגירות של אקסצ'יינג'ים לביטקוין ולעודד משקיעים להיכנס לעולם הביטקוין.

האחים Winklevoss שילמו עבור טיסת חלל בביטקוין – כאן: הכתבה הראשונית בארץ מדגישה את התדמית החיובית, שנתנו התאומים לביטקוין, בשימוש בו בסכום לא קטן, עבור טיסת החלל המתוקשרת של ריצ'רד ברנסון.

BTC-China הודיעה על אפשרות המסחר ב"אח הצעיר" של הביטקוין – ה-Litecoin על הפלטפורמה שלה – כאן: הכתבה הראשונית בארץ מדגישה את עידוד מטבע קריפטוגרפי זה באמצעות היעדר גביית עמלה על הטרנזקציות שלו (0% עמלה) בבורסה גדולה זו ועל הקשר המשפחתי שלה לממציא ה-Litecoin.

אפליקציות הביטקוין תרוצנה על רשת Tor האנונימית – כאן: הכתבה הראשונית בארץ מתארת את התועלת לשמירת הפרטיות של משתמשי הביטקוין בשילוב 2 התוכנות.

מערכת התשלומים הגדולה BitPay ממשיכה להתרחב בצורה מאד משמעותית בכוח אדם ובשטחי משרד גדולים יותר – כאן: בכתבה ראשונית זו בארץ מתוארת ההצלחה של BitPay הנובעת מביקוש גדול לביטקוין ולהצטרפות מסיבית של סוחרים לפלטפורמה שלה כל שבוע.

המרכז הבינתחומי בהרצליה מחבק את קהילת הביטקוין ומעודד יוזמות בביטקוין - כאן: כתבה בלעדית זו מדווחת על הכנס הראשון בישראל במסגרת אקדמית, שנערך ביוזמת האקדמיה - עידוד חשוב לביטקוין בישראל.

סטארטאפ ישראלי זכה בתחרות האקתון Bitcoin 2.0  בארה"ב – כאן: הכתבה מביאה את ההודעה של החברה על זכייתה במקום השלישי ובפרס של 250,000 דולרים.

Charlie Shrem, סגן נשיא לשעבר ב- ,Bitcoin Foundation הובא בסוף שבוע זה לשימוע ראשון בבית המשפט בארה"ב בגין אשמה של הלבנת הון בביטקוין הקשורה באתר לממכר הסמים SilkRoad, שנסגר ע"י ה-FBI. דיווח נמצא למשלכאן.

בסוף שבוע זה היו כמובן חדשות רבות נוספות בעולם הביטקוין. אך נראה, שסוף שבוע זה היה קצת יוצא דופן באופי הידיעות שהתפרסמו בו.

וכמו שאמר Jeff Garzik מ- Bitcoin Foundation (קבוצת מפתחים ופעילים למען הביטקוין המשפיעה ביותר בעולם הביטקוין): אין רגע משעמם  בביטקוין:
 
There’s never a dull moment in bitcoin
 
 
 



 
 
Bookmark and Share