Telecom News - ניתן כבר להזמין FPGAs ו- ASICs לכריית Litecoin אך במחירים גבוהים

ניתן כבר להזמין FPGAs ו- ASICs לכריית Litecoin אך במחירים גבוהים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ניתן כבר להזמין FPGAs ו- ASICs לכריית Litecoin אך במחירים גבוהים
ניתן כבר להזמין FPGAs ו- ASICs לכריית Litecoin אך עדיין במחירים גבוהים
מאת: מערכת Telecom News, 14.3.14, 19:10ASIC ללייטקוין

לוחות ה-FPGA וה-ASIC לכריית Litecoin יציגו גידול משמעותי בכושר הכרייה ברשת ה-Litecoin., כרייה הנעשית כרגע רק ע"י שימוש בכרטיסים גרפיים. זה אותו התהליך שעברה כריית הביטקוין.

ה-ASIC – Application Specific Integrated Circuit הוא חומרה המיועדת לביצוע האלגוריתמים לכריית מטבע ספציפית ולאימות של טרנזקציות. לגבי הביטקוין פיתוח ASICs לביצוע SHA256 הוא עובדה והASIC- הפך לאופציית כרייה מועדפת ויקרת ערך.

לגבי ה-Litecoin נעשה שימוש ב-SCRYPT אך הוא עומד ללכת בעקבות אחיו הבכור - הביטקוין, שגם בתקופה המוקדמת שלו נעשה שימוש לכרייה שלו בכרטיסים גרפיים.

בדצמבר 2013 דיווחנו - כאן, על שיתוף פעולה בין חברת Alpha Technologies הבריטית לבין חברת Dexcel Designs ההודית לייצור ASIC עבור כריית Litecoin בגרסאות של 5MH/s ו-25MH/s, במכשיר הנקרא The Viper Minerהמוצע ב-eBay ב-16,400 דולרים (כפול מהמחיר הרשמי של החברה), ושאמור להיות משווק באמצע 2014.
 
עתה, חברת Mining ASICs Technologies B.V. (MAT), מפתחת ASIC Litecoin SCRYPT Miner ו-FPGA Litecoin SCRYPT Miner בשיתוף פעולה עם חברת ההנדסה הגרמנית (DCT) Dream Chip Technologies, שיש לה נסיון בפיתוח מערכות, צ'יפים ותוכנות. MAT מספקת את המומחיות בתחומי הכרייה והמטבעות הקריפטוגרפיים וDCT- מספקת את המומחיות בפיתוח חומרה וייצור. השיווק יחל באוגוסט 2014 והחברות מקבלות כבר הזמנות.

ה-PLATINUM FPGA Litecoin SCRYPT Miner  ישולב ב-2 מוצרים: מכשיר ה-10MH/s שמחירו 2,999 יורו לא כולל מע"מ, ומכשיר ה-30MH/s שמחירו 5,999 יורו לא כולל מע"מ. ראוי לציין, שהמחירים גבוהים, במיוחד לגבי EXCALIBUR ASIC SCRYPT Miner כאשר מכשיר ה-50MH/s יעלה 4,999 יורו לא כולל מע"מ, מכשיר ה-100MH/s יעלה 7,999 יורו לא כולל מע"מ ומכשיר ה-200MH/s יעלה 14,999 יורו (!), זה המכשיר בתמונה כאן למעלה. מקדמה להזמנה היא 35%.  

אמנם המחירים בשמיים אבל אלה יהיו כורי Litecoin (ומטבעות רבים נוספים כמו Dogecoin, Feathercoin וכד') עם ביצועים גבוהים ביותר. החברות הללו נחשבות כרגע אמינות, אך צרכנים צריכים לבדוק כל הזמן את מידת האמינות של החברות המפתחות ASICs. רשימת החברות הבלתי אמינות, שמתעדכנת כל העת, נמצאת – כאן
 
Mining ASICS



 
 
Bookmark and Share