Telecom News - כנס אנשי שיווק B2B בישראל - 27/3/14

כנס אנשי שיווק B2B בישראל - 27/3/14

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> כנס אנשי שיווק B2B בישראל - 27/3/14
הכנס השנתי למנהלי שיווק B2B יוצא לדרך - 27.3.14 ב- East תל-אביב
מאת: מערכת Telecom News, 14.3.14, 23:00
B2B Insights 2014

כנס השיווק, שמתקיים זו השנה הרביעית ברציפות (ראה כאן), יעסוק השנה באפקטיביות בשיווק.

דהיינו: כיצד מגלים ומהר, אילו אפיקי שיווק מועילים ומקדמים את המטרות של החברה, אילו אפיקים דורשים יותר מדי תחזוקה ותקציב, באילו אפיקים מקבלים תמורה גבוהה ביחס להשקעה ובאילו אפיקים רוצים לקוחות השיווק  לדבר עם החברה.

כל זאת במטרה למקצע, למקד ולייעל את עבודת השיווק, שהיא תמיד עמוסה ומלאה במשימות גם בחודשים היחסית שקטים בשנה. 

איך יודעים מה אפקטיבי באמת?

מודדים כמובן. אולם, מדידת פעילות היא לא בהכרח פעולה קלה. היא דורשת קודם כל משאבים נפשיים, "האם אני מוכן להתמודד עם התוצאה, שתחכה בצד השני?". אח"כ היא דורשת משאבים פיזיים של זמן, תכנון ולפעמים הקצאת תקציב לרכישת כלים ייעודיים למדידה.

שיווק מדיד הוא לא פשוט בהתחלה, אבל כאשר הוא נכנס לשיטת העבודה, הוא הופך חברו הטוב ביותר של המשווק.
 
שיווק מדיד עוזר למנהל/ת השיווק לבטל אפיקי שיווק מסוימים ולחסוך באנרגיה הגבוהה הנדרשת לתחזק אותם, לזהות אילו אפיקים מומרים למכירות ולהתגאות על כך בפני ההנהלה ומאפשר לבחון את התועלת מהספקים, קבלני המשנה והעובדים בצוות.
 
אמנם, יש הסבורים, שלא ראוי למדוד עובדים. אולם, ההנהלה עושה זאת כל הזמן. אגב, זו אחת הסיבות, שאנשי שיווק רבים עוברים מקומות עבודה בלי סוף. זאת, מאחר שלא הופעלה דרך לכמת את החשיבות שלהם לחברה. גם אם נאמרו להם סיבות אחרות, יש לדעת, שאם הם היו מראים למשל קשר בין עלייה במכירות להשתתפות בתערוכה, יתכן ולא היו חושבים, שאפשר לוותר עליהם בחברה.
 
הדרך הטובה ביותר לאיש שיווק לשמור על קריירה בעידן השיבוש - Disruption Era, היא להצטרף ל"כח הלוחם" בחזית החברה.
ועל כך תינתן הרצאה בכנס השיווק, שתעזור למשתתפים להבין מה השינוי שהם צריכים לעבור כדי לתחזק קריירה יציבה ומתגמלת.
 
הקהל המגיע לכנס השיווק מתחלק לאילו שכבר מודדים את עצמם לדעת, ואילו שעדיין לא בדקו את עומק המים.

לכן, הדוברים בכנס השיווק מתחלקים לאלה שיציגו מקרי מבחן של מדידות מתקדמות ועמוקות של כלל הערוצים בחברה, וחלק מהדוברים בכנס השיווק ידברו על התשתית, שצריך להניח קודם כל במחלקת השיווק ומול מחלקות אחרות, לפני שמתחילים למדוד.
 
בסופו של יום יקבל הקהל, שיגיע לכנס השיווק, תובנות חדשות לגבי שיווק מדיד, שאותן הוא יוכל להציג בגרפים מרשימים להנהלה.
 
הרשמה כאן. הנכם
 מוזמנים ליהנות מרישום מוקדם לכנס (עד 20.3.14). בכך, גם תבטיחו את מקומכם וגם תיהנו ממחיר מוזל. הכנס מתקיים במתחם EAST ברח' קרמינצקי 12, ת"א. 



 
 
Bookmark and Share