Telecom News - ענקית הסחר TigerDirect חצתה את רף המכירות בביטקוין של 1 מיליון דולרים

ענקית הסחר TigerDirect חצתה את רף המכירות בביטקוין של 1 מיליון דולרים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ענקית הסחר TigerDirect חצתה את רף המכירות בביטקוין של 1 מיליון דולרים
ענקית הסחר TigerDirect חצתה  את רף המכירות בביטקוין של 1 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 15.3.14, 10:34TigerDirect

החברה  עברה  את ערך מיליון הדולרים ב-13.3.14, כ-50 יום בלבד לאחר שהחלה לקבל תשלומים בביטקוין.

TigerDirect לסחר מקוון בתחום מוצרי האלקטרוניקה והמחשוב התחילה לקבל תשלומים בביטקוין ב- 23.1.14 תוך שיתוף פעולה עם BitPay לעיבוד התשלומים כפי שדיווחנו – כאן. היא מכרה תוך שבוע מוצרים בביטקוין בערך של חצי מיליון דולרים כפי שדיווחנו - כאן. היא גם עודדה את התשלום בביטקוין באמצעות מתן הנחות למשתמשים בו.  השבוע היא חצתה את רף מיליון הדולרים במכירות בביטקוין.

מנהל השיווק ב-TigerDirect הודיע, שהחברה מאד מרוצה מהחלטתה כדלקמן:

The overwhelming response from our customers validates our decision
 
בעקבות האפשרות לתשלום בביטקוין חלה עליה במכירות של TigerDirtect והמשתמשים נהנו מהאפשרות לשלם בביטקוין ולחסוך עמלות העברה בהשוואה לאמצעי תשלום אחרים כמו כרטיסי אשראי.

 TigerDirectמצטרפת ל- Overstock.com כאתר מסחר אלקטרוני שני העובר את רף מיליון הדולרים במכירות בביטקוין. Overstock הודיעה על חציית רף מיליון הדולרים בפברואר כפי שדיווחנו – כאן. Overstock הודיעה על כך רשמית ב-4.3.14 והיא צופה מחזור של 20 מיליון דולרים בביטקוין עד סוף השנה.

 TigerDirect דיווחה, שחלה עלייה ברכישת מוצרים מסוימים בביטקוין יותר מאשר במטבעות רגילים, במיוחד מוצרי מחשוב והיי-טק.

הצלחתה של TigerDirect תשכנע, קרוב לוודאי, אתרי מסחר אחרים לקבל תשלומים בביטקוין. זאת מאחר, שיש זרם גבוה ויציב של רווחים אצל 2 ענקיות המסחר הללו.

ואכן, דיווחנו כבר –כאן על BitPay המוסיפה מאות סוחרים כל שבוע למערכת עיבוד התשלומים שלה והיא  הודיעה על הצטרפות של 1,000 סוחרים כל שבוע כדלקמן:

We believe that merchants are starting to see the value that accepting bitcoin can bring to their business. We’re adding merchants at a pace of 1,000 new merchants per week

We expect exponential growth in the popularity of bitcoin around the world with both merchants and consumers, and anticipate seeing the biggest growth in China, India, Russia and South America

עדכון 15:53: Overstock מוכרת מוצרים כל יום בהיקף הנע בין 20,000 דולרים ל-30,000 דולרים בביטקוין. הרווח מביטקוין הוא רק 0.83% מכלל רווחיה. לטענתה, ההחלטה לאפשר תשלומים בביטקוין הייתה נכונה והצפי הוא לגידול.
The prospects of the Bitcoin market for Overstock are still really good
המנכ"ל Patrick Byrne של Overstock רואה בתשלומים בביטקוין דבר חיובי כדלקמן:
sees the entire situation as a positive for both his business and bitcoins. He believes the market will continue to grow, and he stands by the company’s decision
עם זאת, אחת הבעיות טמונה בעובדה, שמחצית מהביטקוין העולמי נמצאת אצל כ-1,000 אנשים. לכן, מספר הקונים הפוטנציאליים הוא יחסית לא גדול. שוק הביטקוין עצמו צריך לצמוח יותר כדי להות חלק נכבד מהיקף הקניות.

עדכון 15.4.14, 14:30: השירות של TigerDirect של תשלום בביטקוין יתאפשר גם בקרוב בקנדה ולא רק בארה"ב.

עדכון 17.6.14, 18:50: היום הודיעה TigerDirect על האפשרות לתשלומים בביטקוין אצלה גם בקנדה באמצעות BitPay.

 



 
 
Bookmark and Share