Telecom News - Greet & Send-אפליקציה למשלוח הודעות לקב' גדולות עם התייחסות אישית

Greet & Send-אפליקציה למשלוח הודעות לקב' גדולות עם התייחסות אישית

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Greet & Send-אפליקציה למשלוח הודעות לקב' גדולות עם התייחסות אישית
מאת: מערכת Telecom News
15/03/14,  17:41
מטרת / הייעוד של התוכנה: משלוח הודעות לקבוצות גדולות כך שכל נמען מקבל את ההודעה תוך התייחסות אישית אליו. זאת, במקום לשלוח הודעה כללית אחת לכולם או לרשום הודעות פרטיות לכל נמען ברצף. האפליקציה היא ישראלית ופותחה ע"י זיו לוי וזיו פרדו-הסטן.
שם התוכנה: Greet & Send
קישור להורדה: לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאייפון מיועדת למשלוח הודעות SMS  באופן שונה ממה שמוכר כיום. אנו נוהגים לשלוח הודעות לחברים בתפוצה גדולה כגון: חגים, הזמנות למסיבות , הודעות תודה על השתתפות באירוע או מתנה, הולדת תינוק... ועוד. עד היום היו  2 אפשרויות: לשלוח הודעה אחת כללית לכולם או להתחיל לרשום (להעתיק, לערוך ולשנות) הודעה אחר הודעה.
בעזרת האפליקציה Greet & Send ניתן פיתרון קל ומהיר לבעיה: האפליקציה מאפשרת לרשום הודעה אחת בקלות ובמהירות ולהפיץ אותה להרבה חברים. הייחוד שלה הוא, שניתן להוסיף את שם החבר לגוף ההודעה באמצעות סימון המיקום, שמוחלף בשם החבר לפי אנשי הקשר. מעכשיו  ניתן לשלוח הודעות לקבוצות גדולות עם התייחסות אישית. כמובן כל אחד מקבל הודעה אישית ואין זכר לאנשים האחרים, שאליהם נשלחה ההודעה או אפילו שההודעה נשלחה מהאפליקציה המדוברת.  כך, הודעה כללית הופכת למעשה להודעה פרטית. בנוסף, חלקנו רושמים באנשי קשר ליד שם החבר במקרים מסוימים הערות (אבי מהעבודה, יוסי מהלימודים וכד'), האפליקציה מציגה את ההודעה לפני השליחה ומאפשרת לערוך, לשנות ולמחוק הערות מהסוג הזה.
האפליקציה היא חינמית עבור 80 תווים ועד 20 נמענים ביממה, זה אמור להספיק למשתמש הממוצע .במידה ויש רצון לשימוש מאסיבי יותר, ניתן לשלם באופן חד פעמי 3.90 ₪, תשלום המבטל את ההגבלות הנ"ל.

עדכון 21.11.14:  עודכנה גרסה: בנוסף לתמיכה ב-IOS 8  וביצוע התאמות ל-iPhone 6 ו-iPhone 6 פלוס, הוספה תמיכה בניהול קבוצה: מעתה ניתן להגדיר ולשמור מראש רשימות תפוצה (קבוצות) עבור הודעות עתידיות. בנוסף, יש הטבה למשתמשים ואפשר ליהנות לזמן מוגבל מאפשרות שליחת הודעות ללא הגבלה.

מסך Greet & Send


 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share