Telecom News - כספומטים לביטקוין ולראשונה גם ל-Litecoin ול-Dogecoin בטיחואנה מקסיקו

כספומטים לביטקוין ולראשונה גם ל-Litecoin ול-Dogecoin בטיחואנה מקסיקו

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> כספומטים לביטקוין ולראשונה גם ל-Litecoin ול-Dogecoin בטיחואנה מקסיקו
כספומטים לביטקוין ולראשונה גם ל-Litecoin ול-Dogecoin בטיחואנה מקסיקו
מאת: מערכת Telecom News, 17.3.14, 20:35ביטקוין, לייטקוין ודוג'קוין

בעיר הגבול המקסיקנית מושקים היום 2 כספומטים לביטקוין עם מאפיין מיוחד: לראשונה בעולם הם יתמכו גם ב-Litecoin וב-Dogecoin. זאת, על רקע האזהרה מפני סכנות הביטקוין שלשום מטעם הבנק המרכזי במקסיקו.

הבנק המרכזי במקסיקו הזהיר שלשום את המקסיקנים מפני סכנות הביטקוין כפי שדיווחנו – כאן. אך כמו במדינות רבות אחרות, האזהרות הללו לא מונעות את התפשטות הכספומטים לביטקוין. יתר על כן, האזהרות הללו באות בדרך כלל יום יומיים לפני התקנת הכספומטים או לחילופין: הכספומטים מותקנים ימים ספורים לאחר האזהרות.

בטיחואנה, שהיא עיר פופלרית מאד בקרב תיירים אמריקאים, משיק הסטארטאפ Bitcoin42 שני כספומטים. האחד יקבל פזו מקסיקני והשני יקבל דולר אמריקאי. אין ספק, שהמיקוד פה הוא על התיירים האמריקאים. המטבעות הקריפטוגרפיים של הכספומטים הללו יהיו לראשונה בעולם שילוב של ביטקוין, Litecoin ו-Dogecoin.

הכספומטים הללו הם לא רק ראשונים במקסיקו אלא הם ראשונים בכל אמריקה הלטינית.

Bitcoin42 הודיעה, שמטרתה היא תרומה חיובית להתפתחות הפוטנציאל האנושי. המודל העסקי שלה ממקד על פרויקטים תרבותיים, חברתיים, סביבתיים וכלכליים ע"י יצירת פתרונות יצירתיים.

10% מהרווחים של הכספומטים יועברו לארגונים ללא כוונת רווח בטיחואנה והלקוחות יוכלו אף לבחור לאיזה נושא הם מציעים לתרום.
Bitcoin42 מעודדת שימוש במטבעות קריפטוגרפים בארגונים ללא מטרות רווח. זאת מאחר, שהם יכולים להפחית את העלויות המנהליות שלהם ומאפשרים לקבל השקעות במהירות ובשקיפות.

החברה לא מסרה למה היא החליטה להוסיף את ה-Litecoin ואת ה-Dogecoin לכספומט הביטקוין. פוסט בפורום טען, שה-Dogecoin הומלץ ע"י מפתח הכספומט וש"Bitcoin42 אוהבת כלבים".

כמו כן, עדין לא נמסרו הפרטים הטכניים של הכספומטים הללו מבחינת החומרה ומבחינת גובה העמלה.

ה-Dogecoin, שבתחילת דרכו לא נחשב מטבע רציני, הופך לכזה גם באמצעות הכספומטים הללו. הציבור ישכח קרוב לוודאי את דגם הכספומט הראשון ל-Dogecoin, שהוצג בחודש שעבר בפסטיבל בוונקובר ועורר גלי צחוק כפי שדיווחנו – כאן. אך עתה, גם לאור האפשרות להמיר אותו גם ב-2 הכספומטים הללו בנוסף ל-2 האקסציי'ג'ים עליהם דיווחו – כאן, ואקסצ'יינג' אמריקאי נוסף עליו דיווחנו - כאן, הוא בהחלט נחשב כבר מטבע רציני עם תכונות קהילתיות במיוחד של תרומה לקהילה כפי שדיווחנו – כאן.

עדכון 23.3.14, 17:10: הכספומטים הם מתוצרת חברת Genesis Coin ולהלן תמונת הכספומט:
כספומט של Genesis Coin

עדכון 5.4.14, 16:00: כספומט שלישי מסוג זה של Genesis הוצב בקוויבק סיטי בקנדה.



 
 
Bookmark and Share