Telecom News - Mt. Gox מאפשר בדיקת מאזן הביטקוין במסך כניסה חדש. האם זו הונאה?

Mt. Gox מאפשר בדיקת מאזן הביטקוין במסך כניסה חדש. האם זו הונאה?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> Mt. Gox מאפשר בדיקת מאזן הביטקוין במסך כניסה חדש. האם זו הונאה?
בורסת Mt. Gox מאפשרת בדיקת מאזן הביטקוין במסך כניסה חדש. האם זו הונאה?
מאת: מערכת Telecom News, 18.3.14, 10:11

ראשונים לדווח: נטען, שבאפשרות החדשה לבדיקת מאזן הביטקוין ב-Mt. Gox טמונה כוונת זדון. אולם, יש גם החולקים על כך.

אקסצ'יינג' הביטקוין שהתמוטט Mt. Gox כפי שדיווחנו – כאן, החל לספק שירות חדש של בדיקת מאזנים באתר שלו, והוא מאפשר ללקוחות להיכנס ולבדוק כמה ביטקוין חייב להם האקסצ'יינג'.

האקסצ'יינג' מצהיר, שהשירות הוא רק למען נוחיות הלקוחות ולא בא לשם תביעת פיצוי ואין להתחשב בסכומים במאזנים כאישור של Mt. Gox לנכונותם. תביעות פיצוי תבואנה רק לאחר תהליך החקירה והשיטה תפורסם באתר.
 
מסך הכניסה החדש של Mt. Gox

אולם, פוסט ב-Reddit מזהיר וטוען, שהשרת פרוץ ואופציית הכניסה היא שיטה לגזול את הסיסמאות. הפוסט תחת שם המשתמש marionxd מזהיר, שיש כאן כוונת זדון ואין להיכנס לשם יותר כדלקמן:
 
DO NOT LOG IN PLEASE. ffs this is getting ridiculous, I have been notified that the server hosting MtGox has been compromised, if you have logged in they now have your account password, not sure what they could do with it at this point but the malicious intent is obvious. For the record, I do NOT work for MtGox anymore

עם זאת, משתמשי Reddit אחרים טוענים, שהחשבון של המזהיר הנ"ל מזוייף ושהאתר לא פרוץ כרגע. יש הטוענים, שהם נכנסו, בדקו וראו, שהמאזנים נכונים למשל:

confirmed 100 % sure : servers not hacked, marionxd account on reddit is a fake

בהשתלשלות התגובות יש אכן העומדים על כך, שיש סכנה בשימוש בסיסמאות הכניסה, שיכולות להיות מנוצלות לגנבה באתרים אחרים במיוחד אם משתמשים בהן בכמה מקומות. לכן, ראוי להביא את דברי המשתמשים הללו בחשבון.




 
 
Bookmark and Share