Telecom News - באישור בימ"ש העליון - ייחשף הדו"ח הסודי של מבקר משרד התקשורת

באישור בימ"ש העליון - ייחשף הדו"ח הסודי של מבקר משרד התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> באישור בימ"ש העליון - ייחשף הדו"ח הסודי של מבקר משרד התקשורת
בלעדי: לאחר זמן רב בו משרד התקשורת מסתיר את דו"ח מבקר המשרד לגבי תפקוד יחידת הייעוץ המשפטי של משרד התקשורת (בקדנציה הקודמת), פניתי לנשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס. לאחר דיון, החליט השופט להעביר את ההחלטה לרשמת בית המשפט העליון ליאת בנמלך, שתבקש תגובות מכל הצדדים. לאחר דיון, אושר ע"י הרשמת של בית המשפט העליון, אמש, שאקבל את הדו"ח. הפרסום המלא מאוד בקרוב. צפו להפתעות.
מאת: אבי וייס, 19.3.14, 14:00

את סיפור הסתרת דו"ח מבקר משרד התקשורת (אלון זולר) גם מפני  בכירי המשרד, גם מפני הבג"ץ וגם מפני הציבור, חשפתי כמה פעמים ולאחרונה כאן וכאן. ההתעקשות של צמרת משרד התקשורת לא לחשוף את הדו"ח הזה ולנסות להסתיר אותו בכל מחיר מהציבור (כולל צפצוף על משרד המשפטים והחלטותיו), הובילה אותי לפנות לנשיא בית המשפט העליון, כבוד השופט אשר גרוניס (בתמונה), לבקש לעיין במסמך הזה. תצלום פנייתי מצוי כאן.

השופט אשר גרוניס העביר את ההחלטה לרשמת ליאת בנמלך, שקיבלה החלטה ראשונה (המצויה כאן) לבקש מכל הצדדים המעורבים בנושא התייחסות לבקשתי, ולאחר שקיבלה ודנה בהתייחסויות, קיבלה אמש (18.3.14) החלטה לאשר לי לראות את המסמך המבוקש (דו"ח הביקורת של מבקר משרד התקשורת), הדו"ח, שבגינו שר התקשורת הקודם משה כחלון "הלך הביתה" והיועצת המשפטית הקודמת עו"ד נגה רובינשטיין, "קפצה" בלי צינון ממשי למשרד עורכי דין גדול המייצג, בין היתר, את חברות הסלולר. החלטת הרשמת ליאת בנמלך מבית המשפט העליון מצויה כאן

בימים הקרובים אחשוף בפני הקוראים את הדו"ח על כל חלקיו (מדובר במסמך עב כרס, בן הרבה למעלה מ-100 עמודים), שיש צורך לתמצת אותו בגלל אורכו ולנתח את התובנות, שהוא חושף בהתנהלות הקלוקלת של משרד התקשורת, לאורך שנים, ומה ההשלכות המיידיות לחשיפה הזו. 

קרדיט תמונה: רויטרס
 
בית המשפט העליון



 
 
Bookmark and Share