Telecom News - משרד התקשורת ממשיך להתנכל לבזק ורוצה להטיל קנס של 1.65 מיליון ש"ח

משרד התקשורת ממשיך להתנכל לבזק ורוצה להטיל קנס של 1.65 מיליון ש"ח

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> משרד התקשורת ממשיך להתנכל לבזק ורוצה להטיל קנס של 1.65 מיליון ש"ח
הנהלת משרד התקשורת רוצה לחפות על החשיפות של תרגילי התיחמון שלה ומצאה "אשם" בעיכובים ביישום "השוק הסיטונאי": אי העברת נתונים ע"י בזק, מה שהוביל את המשרד לאיים על בזק בקנס של 1.65 מיליון ש"ח. אגב, בזק נהגה במקרה זה כשורה וכדין. השב"כ וצה"ל כנגד שר התקשורת גלעד ארדן בעניין זה. 
מאת: אבי וייס, 20.3.14, 11:00גלעד ארדן

משרד התקשורת הוציא הבוקר תחת שמו של שר התקשורת גלעד ארדן (כאן)  הודעה בה הוא תולה את האשם באי התקדמות בתחום יישום "השוק הסיטנאי" בחברת בזק, והשר מאיים על בזק בקנס של 1.65 מיליון ש"ח בגלל אי העברת נתונים ע"י בזק למשרד התקשורת.

יצויין, שבעקבות הבג"ץ של בזק [שבא בעקבות התחמונים של משרד התקשורת בעניין "השוק הסיטונאי" שחשפתי], הגיב השר גלעד ארדן בעצבנות וכבר "החזיר" לבזק בשתי החלטות שליליות כפי שנחשף כאן, וכעת זו התגובה השלישית השלילית כנגד בזק, שהעיזה לחשוף את ערוות שר התקשורת גלעד ארדן והמנכ"ל אבי ברגר.

אגב, חשיפות נוספות על התחמונים החדשים של הנהלת משרד התקשורת, שממשיכה לתחמן את הכנסת, הממשלה והציבור, מעבר למה שכבר חשפתי הבוקר, יוצגו לקוראים בהמשך היום. 

להלן תגובת בזק, בנוסף ניתן לקרא גם את שני המסמכים המצורפים כאן ואת התאריכים...(ממש מהימים האחרונים – המשרד מכיר את המסמכים הללו),  מסמכים המדברים בעד עצמם: "בזק היא חברה המונחית על ידי גופי הביטחון, ומדובר בנתונים בעלי רגישות ביטחונית, שלא קיבלו את אישור גופים אלו להפיצם. מיד כשבזק תקבל אישורים אלו היא תעבירם בהתאם להנחיות. אנו תמהים על הודעת המשרד, שכן הוא מכיר היטב את הוראות הביטחון, ואת ההנחיה שקיבלה בזק על ידי גופי הביטחון הנוגעת לנתונים אלו באופן ספציפי".
 
לסיכום: השב"כ וצה"ל אסרו על בזק להעביר הנתונים למשרד התקשורת, אז מה שר התקשורת גלעד ארדן מקשקש מהבוקר? האם הוא עומד מעל לכל חוק ונורמה?? לעניות דעתי, במשרד, שמנוהל בכאוס, כפי שאנו חושפים בהרחבה מהבוקר, העברת מסמכים מסווגים לידי המשרד הזה, היא פשוט חוסר אחריות ציבורית ממדרגה ראשונה. כל אחד יכול להבין שהשב"כ וצה"ל בהחלט צודקים בהחלטתם לא לאשר, בעת הזו, לבזק, להעביר נתונים חסויים למשרד התקשורת. בזק נהגה נכון ובאחריות בעניין זה.  
 
ביזיון בקבלת החלטות של שר התקשורת



 
 
Bookmark and Share