Telecom News - 31 סטארטאפים לביטקוין קבלו עד כה השקעות בסך 117.5 מיליון דולרים

31 סטארטאפים לביטקוין קבלו עד כה השקעות בסך 117.5 מיליון דולרים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> 31 סטארטאפים לביטקוין קבלו עד כה השקעות בסך 117.5 מיליון דולרים
31 סטארטאפים לביטקוין קבלו עד כה השקעות בסך 117.5 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 20.3.14, 12:22

ראשונים לדווח: עפ"י חברת המחקר Aite מבוסטון, קבלו את ההשקעות חברות הזנק בצפון אמריקה, אירופה ואסיה.

מחקר, שנערך מטעם חברת Aite מבוסטון מראה, ש-31 סטארטאפים לביטקוין קבלו השקעות מקרנות הון סיכון בסך כולל של 117.5 מיליון דולרים. את חלק הארי של ההשקעות קבלו סטארטאפים מצפון אמריקה - 98.6 מיליון דולרים. 9 סטארטאפים מאסיה קבלו 13.3 מיליון דולרים ו-3 סטארטאפים מאירופה קבלו 5.6 מיליון דולרים.

למרות כל הוויכוחים, שהיו קשורים בהתמוטטות בורסת Mt. Gox כפי שדיווחנו – כאן, ממשיך הביטקוין למשוך את תשומת לב המשקיעים. קב' גולדמן זאקס פרסמה דו"ח בו אמרה, שלביטקוין יש עתיד וערך כטכנולוגיית תשלומים חדשנית ולאו דווקא כמטבע:
Bitcoin will likely become an innovative payments technology

מסתבר, שלביטקוין יש בהחלט ערך כפי פרסמנו - כאן על טרנזקציית הביטקוין הגדולה בערך של חצי מיליון דולרים בגין רכישת נכס נדל"ן. זה כמובן לא מפריע לגורמים שונים לזלזל בביטקוין כמו הבנק הדני ,שהשווה אותו ל"חרוז זכוכית" כפי שפרסמנו - כאן. אולם, מסתבר, שזה לא מרפה את ידם של המשקיעים, ויש משקיעים המבינים את החדשנות בביטקוין ואת המהפכה שהוא מוביל, מהפכה שאי אפשר לחסל אותה, וסכום ההשקעות הנ"ל הוא בהחלט סכום יפה בשלב זה.

ראוי לציין, שאתמול פרסמנו  - כאן, את את דבר עלייתו לאוויר של אתר ה-Crowdfunding הגדול בעולם, עבור חברות הזנק ישראליות, שמתחיל עם רשת של מעל ל-40 אלף משקיעים פרטיים מ-23 מדינות, שמתעניינים ביזמות הישראלית. זו ההזדמנות הגדולה ביותר עד כה לחשיפת סטארטאפים ישראליים בפני משקיעים מכל העולם. ההזדמנות כוללת כמובן את הסטארטאפים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים.
 



 
 
Bookmark and Share