Telecom News - תוכנת הביטקוין קבלה עדכוני אבטחה ומכונה עתה – Bitcoin Core

תוכנת הביטקוין קבלה עדכוני אבטחה ומכונה עתה – Bitcoin Core

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> תוכנת הביטקוין קבלה עדכוני אבטחה ומכונה עתה – Bitcoin Core
תוכנת הביטקוין קבלה עדכוני אבטחה ומכונה עתה – Bitcoin Core
מאת: מערכת Telecom News, 20.3.14, 13:09

ראשונים לדווח: ל-Bitcoin QT, שסומנה מחדש כ-Bitcoin Core, יש 6 תיקונים, למה שמכונה Transaction malleability. כ"כ נוספו תיקונים רבים המפורטים באתר המקצועי לעוסקים בתחום הפיתוח.

התוכנה המניעה את רשת הביטקוין שודרגה אתמול עם 6 תיקוני אבטחה מרכזיים (ועוד תיקונים רבים אחרים), שהתייחסו לבעיה בה הואשמה בורסת Mt. Gox (כפי שדיווחנו – כאן) באיבוד כחצי מיליארד דולרים בביטקוין.

וכפי שנמסר:
 
 This is a new major version release, bringing both new features and bug fixes

תוכנת הקוד הפתוח הידועה כ-Bitcoin QT מותגה מחדש כ-Bitcoin Core כדי להדגיש, שהיא מריצה את ליבת התשתית של רשת טרנזקציות המטבע הקריפטוגרפי ואימותן.

עדכון תוכנת הביטקוין הוא פעולה רגישה. הרבה מהשינויים היו תחת דיונים במשך חודשים. נפח המסחר market capitalization כרגע הוא סביב 8 מיליארד דולרים עפ"י Blockchain.info וכל שגיאה עלולה לעלות ביוקר.

למרות האירועים השליליים הקשורים בביטקוין, הוא עדיין ממשיך להיות מאומץ ע"י עסקים וסוחרים כפלטפורמת תשלום מועדפת, ומאות סוחרים מצטרפים לעולם הביטקוין כל יום כפי שדיווחנו - כאן.

בתחילת פברואר הודיעה בורסת Mt. Gox, שהיא חוקרת בעיית אבטחה המכונה Transaction malleability, אך מומחים טענו, שהתוכנה של הבורסה הגבירה את הבעיה. Mt. Gox עדיין לא סיפקה הסבר ברור לגבי אובדן הביטקוין.

הגרסה האחרונה של תוכנת הביטקוין 0.9.0 מכילה כ-6 תיקונים ל-Transaction malleability ועוד תיקונים, עפ"י הפירוט והוראות התקנה בדיווח המצוי – כאן. ו - כאן.

Bitcoin Core מכיל גם תכונה חדשה של בקשות תשלום. לפני כן לא יכלו סוחרים לצרף חשבונית ואנשים לא יכלו לספק כתובת החזר לסוחר. הגרסה האחרונה מספקת אוטומטית כתובת החזר. בקשות התשלום יכולות להיות חתומות בהצפנה לוודא שהביטקוין הולך לאדם המתאים.

העדכונים מסייעים לביטקוין להיות שימושי יותר עבור הסוחר, משפרים את הפונקציונליות שלו וגם את חווית המשתמש.
 
Bitcoin Core



 
 
Bookmark and Share