Telecom News - מנכ"ל BitKonan: ביטקוין יכול להיות שווה בעתיד יותר מחצי מיליון דולרים

מנכ"ל BitKonan: ביטקוין יכול להיות שווה בעתיד יותר מחצי מיליון דולרים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מנכ"ל BitKonan: ביטקוין יכול להיות שווה בעתיד יותר מחצי מיליון דולרים
מנכ"ל BitKonan: ביטקוין יכול להיות שווה בעתיד יותר מחצי מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 21.3.14, 15:51

עדכון בתחתית הכתבה.ביטקוין

ל-Sime Bakic מנכ"ל פלטפורמת המסחר האירופית בביטקוין יש כמה תובנות מעניינות. ה-Litecoin הוא ההשקעה הטובה ביותר לטווח הארוך עבור משקיעים. עלינו לשמוח, שאנו חיים בתקופה בה הביטקוין "קורה" ושאנו חלק ממנו.

ראיון, שפורסם ב-tickerreport ושנערך עם המנכ"ל Sime Bakic במשרדי חברת BitKonan בקרואטיה, הוביל לכמה נקודות מעניינות, שהעלה Bakic ושראוי לתת עליהן את הדעת. הן מובאות בתמציתיות להלן:

הביטקוין הוא מהפכה. טכנולוגיית אימות הביטקוין היא 2 צעדים קודם זמנה. היא יכולה להתאים לכל מגזרי העסקים ולאלה הזקוקים לאישורי אימות  certificate of authenticity.

שוקי הביטקוין עדיין לא מפותחים במידה מספקת ולא הגיעו לרמה תפקודית, שהביטקוין והפוטנציאל שלו ראויים לה.

קישור של הביטקוין למעשים פליליים הוא שטויות. כל דבר אפשר לקשר לפשע. פושעים משתמשים בכל המטבעות כולל ביטקוין.

לגבי העתיד של הביטקוין כל תרחיש הוא אפשרי. פרוטוקול הביטקוין הוא טכנולוגיה מהפכנית, שיש לה עתיד גדול. זאת, למרות שכרגע נחשב הביטקוין כהשקעה בסיכון. ברגע שהביטקוין יכנס לשימוש נרחב הוא יהיה שווה ליותר מחצי מיליון דולרים.

ה-Litecoin יכול למצב עצמו כמטבע להמונים בגלל עיבוד הטרנזקציות המהיר שלו ולהפוך לחלופה הרצינית ביותר לביטקוין. בטווח הארוך, הערכים של הביטקוין וה-Litecoin יתיישרו. מנקודת מבט זו, נראה, שה-Litecoin הוא ההשקעה הטובה ביותר לטווח הארוך עבור משקיעים. אין לשכוח, שלפני שנה היה הביטקוין שוה כמה דולרים בודדים ואותו הדבר יכול לקרות ל-Litecoin.

פרוטוקול הביטקוין ישאיר את רישומו העמוק על דפי ההיסטוריה. עלינו לשמוח, שאנו חיים בתקופה בה הביטקוין "קורה" ושאנו חלק ממנו.

לגבי המטבעות הקריפטוגרפיים האחרים,השוק יקח, בסופו של דבר, מה שהוא צריך ואלה יהיו הביטקוין וה-Litecoin. כל המטבעות האחרים הם העתקים של שניהם. כך, שאין סיבה למה שהם יהיו בשימוש נרחב. אולם, יש להסתכל עליהם בצור החיובית כדי לבחון את התפיסות השונות. אם מטבע כלשהו יביא משהו חדש באופן גאוני ומבריק ויעבור את מבחן השוק הוא יוכל להצליח.

עם זאת, כתבה מהיום ב-pfhub תחת הכותרת: Is it time to end bitcoin speculation for profit יוצאת למעשה נגד הערכות על שווי הביטקוין גם זו של התאומים Winklevoss  על ערך של 40,000 דולרים. נשאלת השאלה שם:
What about those interested in being part of something more than making a few dollars
In any case, it could be quite crucial that investing in bitcoin is more than just receiving dividends
The bitcoin community and marketplace will ultimately decide what it wants to be: a way to make a quick buck or a viable, long-term endeavor that can remain as a technological innovation as opposed to MySpace or a get-rich-quick-scheme
 
עדכון 4.4.14, 10:27: Wences Casares מייסד Xapo מפאלו אלטו ל"אחסון  קר" של ביטקוין, שגייס 20 מיליון דולרים (בעבר הוא עשה אקזיט לחברת Lemon ב-43 מיליון דולרים) מ-Benchmark, Fortress Investment Group, Ribbit Capital, טוען, שהביטקוין יגיע לערך של 1 מיליון דולרים תוך עשור.
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share