Telecom News - הביטקוין ירד ל-541 דולרים בגלל הודעה מזויפת לעיתונות בסין

הביטקוין ירד ל-541 דולרים בגלל הודעה מזויפת לעיתונות בסין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הביטקוין ירד ל-541 דולרים בגלל הודעה מזויפת לעיתונות בסין
הביטקוין ירד ל-541 דולרים בגלל הודעה מזויפת לעיתונות בסין
מאת: מערכת Telecom News, 22.3.14, 15:09ביטקוין

מחירי הביטקוין בכל האקסצ'יינג'ים ירדו היום עקב הודעה מזויפת באתר חדשות בסין בדבר איסור טוטלי של הבנק המרכזי בסין על השימוש בביטקוין.

מחירי הביטקוין  ירדו היום בכל האקסצ'יינג'ים: ב-BitStamp ל-541 דולרים, ב-BTC-e ל-555 דולרים ובמיוחד ב-BTC China ל-532 דולרים. 3301 יואן הם 532 דולרים עפ"י 6.2 יואן לדולר.

כל זה קרה בגלל הודעה מזויפת לעיתונות, שפורסמה אתמול באתר החדשות הסיני Sina.com. היא הובילה לירידת ערך הביטקוין, והשפיעה על כל האקסצ'יינג'ים, כאשר מטבע הדברים, האקסצ'יינג' הסיני הושפע בצורה הגדולה ביותר. ניתן לראות זאת ב- 2 התרשימים להלן מהיום.

הסיפור המזוייף בדבר איסור גורף של הבנק הסיני על הביטקוין הוסר מהאתר ובמקומו עלתה ידיעה אחרת בה נאמר, שהבנק המרכזי בסין לא מתכנן איסור טוטלי על הביטקוין, למרות רצונו להגדיל את הפיקוח עליו. יהיה צורך להמתין ולראות אילו הגבלות תוטלנה על האקסצ'יינג'ים הסינים ומה תהיה משמעותן.

It remains to be seen what the new restrictions will mean for the Chinese exchanges. The firms already have problems with deposit restrictions imposed by an earlier ban by the CB on financial institutions dealing with bitcoin


 
btc china-mar-22

 
btc-e-mar-22


 



 
 
Bookmark and Share