Telecom News - כיצד לשמור על הביטקוין שלנו?

כיצד לשמור על הביטקוין שלנו?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> כיצד לשמור על הביטקוין שלנו?
כיצד לשמור על הביטקוין שלנו?
מאת: מני רוזנפלד, 27.3.14, 22:49מני רוזנפלד

באמצעות מספר כללים פשוטים ניתן לשמור על הביטקוינים שלנו וליהנות מכל מה שיש לטכנולוגיה זו להציע.
 
לאחרונה שמענו על מספר מקרים של פריצות לבורסות ביטקוין ברחבי העולם, שגרמו ללקוחותיהן לאבד את כספיהם. אירועים מצערים אלו יצרו חשש לגבי עתיד הביטקוין והביטחון שלו. למעשה, מקרים אלה אינם כורח המציאות. באמצעות מספר כללים פשוטים ניתן לשמור על הביטקוינים שלנו בצורה בטוחה
.
המאפיין הבולט ביותר של ביטקוין הוא היכולת להשתמש בו ללא צורך לבטוח בצד שלישי. במקום להפקיד את הביטקוין שלנו אצל שירות כלשהו, שעלול למעול באמון שלנו ועקב ניהול כושל להביא לאובדן, ניתן ורצוי לשמור את הביטקוין בארנק תחת שליטתנו. המלצות איגוד הביטקוין הישראלי לגבי אחזקה בטוחה של ביטקוינים מספקות מידע נוסף על הנושא.

ביטקוין הוא המטבע הדיגיטלי המבוזר הראשון בעולם. הוא מביא מהפכה של סחר חופשי, שקיפות והעצמה אישית, בזכות יתרונותיו הרבים כגון עלויות השימוש הנמוכות, האפשרות לפעול בצורה עצמאית, בינלאומיות ויכולות טכנולוגיות מתקדמות. החזון שלו גדול הרבה יותר מעסק כזה או אחר, והוא ממשיך לשגשג למרות מספר עסקים שפעלו בתחום והוכיחו שלא היו ראויים לאמון שניתן בהם.

מי שמתקשה להתמצא בעולם זה, חשוב שידע שהוא לא לבד; קהילת הביטקוין בישראל חזקה ופעילה מאד עם מגוון פעילויות כגון דיונים, מפגשים, סרטונים, אתרי תוכן ומרכז פיזי; הקהילה שמחה לעזור ותמיד ניתן לשאול ולהתייעץ.

בפרט, איגוד הביטקוין הישראלי פועל לקידום ביטקוין בארץ; ניתן להצטרף אליו (בתשלום דמי חבר) כדי לתמוך בפעילותו ולקבל זכות הצבעה להנהלת האיגוד בדף הבית. כמו כן ניתן לעיין במידע באתר התוכן של האיגוד.

מאת: מני רוזנפלד, מרץ 2014.
יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי



 
 
Bookmark and Share