Telecom News - המדען הראשי אבי חסון ביקר ב-KLA-Tencor במגדל העמק

המדען הראשי אבי חסון ביקר ב-KLA-Tencor במגדל העמק

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> המדען הראשי אבי חסון ביקר ב-KLA-Tencor במגדל העמק
המדען הראשי אבי חסון ביקר ב-KLA-Tencor במגדל העמק
מאת: מערכת Telecom News, 28.3.14, 14:02KLA Tencor

לאחרונה נחנך קמפוס KLA- Tencor במגדל העמק ובו חדרים נקיים מהגדולים באזורנו, ובהשקעה של יותר מ-100 מיליון ₪.

חברת ההיי-טק KLA- Tencor  ממגדל העמק אירחה את המדען הראשי אבי חסון וצוות ממשרד הכלכלה לסיור בקמפוס החברה ולהיכרות מקרוב עם פועלה.

במסגרת הביקור ערך נשיא  KLA- Tencor בישראל ד"ר עמי אפלבום, סקירה, שהתמקדה באתגרים הטכנולוגיים ובהזדמנויות הטכנולוגיות בפניהם ניצבת החברה וסקר בפני האורחים את תרומתה של החברה לתעשייה ולקהילה במגדל העמק ובגליל. במהלך השנים האחרונות הרחיבה KLA- Tencor ישראל את ההשקעות במחקר ופיתוח וגייסה עשרות חוקרים בעלי דוקטורט ותארים גבוהים מאוניברסיטאות בארץ ובעולם.  KLA- Tencor נמנית עם החברות המובילות בעולם בנושאי אופטיקה, מנגנוני הנעה ובקרה. כמו כן, הרחיבה החברה את פעילותה בארץ לתחומי הרובוטיקה לתעשיית הסמיקונדקטור. בימים אלו חברה ממשיכה להשקיע בארץ ולגייס את הטאלנטים המובילים בתחום.

בנוסף, נערך סיור  בחדרים הנקיים ובששת בנייני הקמפוס החדשים של החברה, שהקמתם נשלמת בימים אלה, בהשקעת ענק של יותר מ-100 מיליון ש"ח.

אורי תדמור מנהל הפיתוח התייחס לחינוך מדעני דור העתיד: "אנו מחויבים לקידום המצוינות בתחום ההנדסה האופטית ומשקיעים בתשתית לקידום התיאוריה והפרקטיקה של ההנדסה האופטית בישראל. הדבר מהווה חלק מהחזון שלנו לפתח ולטפח מצוינות ישראלית בטכנולוגיה עילית בכלל ובהנדסה אופטית בפרט, ולגדל את דור העתיד של מהנדסי אופטיקה בישראל".

אורי חסון: "30% מכלל מערכות המדידה ובקרת האיכות בתחום הסמיקונדוקטור  מיוצרות בישראל. יש בארץ מאגר של ידע, שאין שני לו בעולם ועל כן, אנו עושים רבות לעודד את התחום, לפתח אותו ולסייע לו לעמוד בתנאי התחרות הבינלאומית. במהלך הסיור התרשמנו מכל האספקטים, המורכבות ומהעובדות, שהוצגו בפנינו. אנו אוהבים חברות שלמות המפתחות ומייצרות  בארץ ומעריכים את KLA-Tencor  כחברה ישראלית גם אם בעלי המניות הם זרים. אנו מעוניינים, ש-KLA- Tencor בישראל תשגשג ותצמח".

קרדיט צילום: אלון לויטה
KLA-Tencor

בתמונה (מימין): המדען הראשי אבי חסון ונשיא  KLA- Tencor בישראל ד"ר עמי אפלבום, סמנכ"ל הפיתוח אורי תדמור, מנהל אפליקציות מרק ווגנר, מנהל השיווק אמיר ווידמן, מנהל המחקר דני קנדל וסגן המדען הראשי אבי גרוס.
הביקור במפעל KLA



 
 
Bookmark and Share