Telecom News - מקיט משיקה את פתרון VoluMill לעיבוד שבבי המהיר והמתקדם בעולם

מקיט משיקה את פתרון VoluMill לעיבוד שבבי המהיר והמתקדם בעולם

דף הבית >> חידושים הכרזות >> מקיט משיקה את פתרון VoluMill לעיבוד שבבי המהיר והמתקדם בעולם
מאת: מערכת Telecom News
30/03/14,  12:55
החברה המודיעה: חברת מקיט מקבוצת מלם תים
נושא ההכרזה: תחילת שיווק פתרון VoluMill, כלי משלים לטכנולוגיית הייצור של NX בתחוםהעיבוד השבבי, תהליךיצור תעשייתי בו מוסר חומר מגוש של חומר גלם ליצירת מוצרים.
פירוט ההכרזה:  טכנולוגיה זו, מבית Celeritive, מיועדת לארגונים העוסקים בעיבוד שבבי, ומציעה הפחתה משמעותית של זמני עיבוד החלקים- חסכון של עד 70% בזמני הייצור תוך שמירה על אורך החיים של כלי החיתוך. החיסכון מושג באמצעות שימוש באלגוריתם משוכלל, שמחשב את מהלכי הכלי בצורה אופטימלית, תוך שמירה על אורך חיי הכלי ושימוש בהספק קטן יותר של המכונות.
תחום העיבוד השבבי בישראל מתאפיין בתחרות גדולה בין החברות היצרניות, שמתמודדות עם הדרישה לייצור מהיר יותר, חלקים מוגמרים זולים יותר ועמידה בלוחות זמנים צפופים. זאת הסיבה לשיווק VoluMill. הוא מיועד לעובדי ייצור, אנשיCNC  ומהנדסי הייצור, שיושבים במפעלים ובמתקנים התעשייתיים. הפתרון מטפל בכל חלק וגאומטריה במהלך אחיד ובביצועים מעולים. הוא מספק זמן מחזור מהיר ביותר ע"י בחירה חכמה של שיטת כרסום, למקסום קצב הסרת החומר. יתרון נוסף הוא מנוע רב עוצמה המסיר כל שילוב חלקים. פתרון VoluMill חותך ביעילות ובקלות כל שילוב של חלקים / קבוצות ומעבד במהירות כיסים קטנים, באמצעות תנועה יעילה במיוחד במקומות צרים תוך שמירה על עומס אחיד על כלי החיתוך ובכך מבטיח שמירה על אורך חיי הכלי.
שמעון אמבר, מנהל שיווק ומכירות במקיט מערכות: "פתרון VoluMill משתלב ישירות לתוך מערכת ה-CAM הקיימת בארגון, מטפל בכל גיאומטריה, קל לשימוש וביצועיו מעולים. פתרון זה מיושם בהצלחה במפעלים יצרניים ובייחוד אצל יצרני עיבוד שבבי בארץ וברחבי העולם".
Bookmark and Share