Telecom News - Amazon Web Services: תחרות City on a Cloud Innovation Challenge

Amazon Web Services: תחרות City on a Cloud Innovation Challenge

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Amazon Web Services: תחרות City on a Cloud Innovation Challenge
Amazon Web Services משיקה תחרות "City on a Cloud Innovation Challenge"
מאת: מערכת Telecom News, 30.3.14, 14:15לוגו אמזון

התחרות החדשה תוקיר גופי שלטון מקומי ושותפי טכנולוגיה חדשניים ביותר המשתמשים בענן AWS  להפחתת עלויות, לפתרון אתגרים קשים, ולהצעת שירותים חדשים לתושבים.

AWS - Amazon Web Services, חברה של Amazon.com, הכריזה על "אתגר חדשנות עיר בענן" (City on a Cloud Innovation Challenge), תכנית גלובלית חדשה לזיהוי והכרה בגופי שלטון מקומי/עירוני ומפתחי יישומים חדשניים לטובת התושבים, שהם משתמשי ענן AWS.

ממאי עד יוני 2014, יבחרו AWS  וחבר מומחים עולמיים מארגונים המקדמים חדשנות ממשלתית וציבורית, 7 זוכים בפרס הגדול ב-2 קטגוריות: Best  Practices (התהליכים  הטובים ביותר) ו-Partners in Innovation (השותפים הטובים ביותר ליצירתיות). AWS  קוראת עתה להגיש מועמדויות ב-2 הקטגוריות.

3 פרויקטים של שלטון מקומי המתקיימים בסביבתAWS  יזכו בפרס ה-Best Practices, שמכיר בגופי שלטון מקומי, שכבר אימצו טכנולוגיית ענן. כל אחד מהם יקבל 50,000 דולרים בזיכוי AWS.

4 מפתחי יישומים יזכו בפרס ה-Partners in Innovation (שותפי יצירתיות) ליחידים או לחברות המעורבות ביצירת יישומים, שפותרים אתגרי שלטון מקומי, כשכל אחד מהם יקבל 25,000 דולרים בזיכוי  AWS.

יש להגיש מועמדויות ל-2 הפרסים לא יאוחר מ-12.5.14, והשיפוט יתבסס על קריטריונים הכוללים את השפעת הפתרון, סבירות הצלחה לטווח ארוך, הטמעה של שירותי AWS והפוטנציאל לעזור לגופי שלטון אחרים בפתרון אתגרים דומים. AWS תכריז על העולים לגמר בסוף מאי 2014, והזוכים בפרסים ב-2 קטגוריות התחרות יוכרזו ב-25.6.14, במסגרת כנס AWS  לממשלה, חינוך וארגונים ללא כוונת רווח, שיתקיים בוושינגטון DC.

תרזה קרלסון, סגנית נשיא עולמית למגזר הציבורי ב-AWS: "ענן AWS  מאפשר חדשנות בכל רמות גופי ממשל. מארה"ב עד סינגפור, מאירופה עד ברזיל, ומיפן עד אוסטרליה, גופי שלטון מקומי ושותפי טכנולוגיה שלהם מיישמים את רעיונותיהם עבור תושבים. אנו רוצים להוקיר עיריות ושותפים חלוצים, כמו גם לראות את הגל הבא של רעיונות וחדשנות, שיוסיפו לשנות מה שאפשרי עבור שלטון מקומי ואזורי, דרך שירותי מחשוב ענן זולים, עתירי יכולת התרחבות, זריזים וגמישים".

לתיאור מלא של הפרסים והתחומים בהם ניתן להגיש מועמדות: http://aws.amazon.com/stateandlocal/cityonacloud/rules/
למידה על אתגר חדשנות העיר בענן: www.amazon.com/stateandlocl/cityonacloud/
 



 
 
Bookmark and Share