Telecom News - גרסה עברית לתוכנת Tririga

גרסה עברית לתוכנת Tririga

דף הבית >> חידושים הכרזות >> גרסה עברית לתוכנת Tririga
גרסה עברית לתוכנת Tririga
מאת: חיים חביב, 30.3.14, 22:10

התוכנה של יבמ לניהול חכם של נכסי נדל"ן הוצגה בכנס מיוחד שערכו אדוונטק ויבמ.

ארגונים לא מעטים מתמודדים עם קשיים בניהול מערך מסועף של נכסי נדל"ן בבעלותם. רובם כבר הפנימו, שלא די בגיליונות אקסלים או מערכות נלוות העונות לצרכים מוגבלים ואינן מסוגלות לתמוך בכל עושר המידע והיקפו הנדרשים לניהול הכולל של הנכסים. קשיים אלו גורמים לארגון הפסדים משמעותיים ואובדן הכנסות.

בכנס בניינים חכמים הציגו אדוונטק ויבמ למנהלי נכסים בארגונים וחברות נדל"ן, פתרון מוביל, שנרכש מחברת  Tririga לניהול חכם של בנינים ונכסי נדל"ן. המערכת של Tririga זכתה עתה לגרסה עברית. את היישום בארץ מובילה חטיבת מוצרי התוכנה באדוונטק, בסיוע צוות ייעודי - מומחי ניהול נכסים ונדל"ן, שעברו הכשרה ביישום התוכנה.

ג'ון סמארט (סמארטי), סמנכ"ל אסטרטגיה לתחום פתרונות תוכנה חכמים ביבמ, דובר מרכזי בכנס, הסביר כי מנהלי כספים ומנהלי תפעול המשתמשים בכלים חכמים לניהול נכסי הארגון, משפיעים מיידית על השורה התחתונה של הביצועים הפיננסיים שלו. סמארט: "על מנת להבין מהי העלות האמתית של הנכסים, אילו מהבניינים לא מנוצלים בצורה מלאה, ואיך להשיג/להציע את חוזה השכירות המתאים ביותר לארגון, נדרשים פתרונות המתמודדים עם כל ההיבטים כמכלול, ומספקים את כל המידע החיוני למנהל הכספים והנכסים ממקור אחד".
זאב ינאי, מנכ"ל אדוונטק: "חברת אדוונטק שמחה מאוד על שיתוף הפעולה עם יבמ. יכולות האינטגרציה והיישום של אדוונטק, שהתמחתה ביישום פרויקטיERP   ע"ב טכנולוגיות אורקל וסאפ, יחד עם התוכנה המובילה של Tririga, מהוות יתרון ברור ביישום פתרון לניהול כולל חכם של נכסי הנדל"ן של חברות וארגונים".

מערכת Tririga  כוללת 6 מודולים: ניהול בניינים, ניהול שטחים, ניהול פרויקטים, תחזוקה שוטפת, הזמנת חדרים/ציודים וניהול היבטים סביבתיים/תפעולים. היא מאפשרת לבצע יישום הדרגתי המבוסס על Best practices. ניתן להתקין את המערכת מקומית או להטמיעה כשירות ענן של IBM. המערכת מתממשקת למערכות ארגוניות (מערכות פיננסיות ו-HR) ומנהלת את החוזים (לרבות התחשבנות בין מחלקות, התראות בנקודות יציאה, תשלומי יתר ועוד), הסידור של המיקומים בתוך הקומות, ציודים, העובדים/קבלני משנה שמטפלים בבניינים, משימות העבודה השוטפות ועוד.

יכולת זו מאפשרת קבלת תמונת מצב שלמה בזמן אמת של מכלול הנכסים ושל תהליכי תחזוקתם. התוכנה מפיקה תחזיות ביצוע והערכות אמינות מערכות ורכיבי ציוד, על מנת לאפשר תכנון מראש של משימות תחזוקה מונעת או החלפת פריטי ציוד מתכלים.
 



 
 
Bookmark and Share