Telecom News - משרד התקשורת ימחשב את תהליך ייבוא ציוד סלולר ואלחוט ויפתור את הבעיה

משרד התקשורת ימחשב את תהליך ייבוא ציוד סלולר ואלחוט ויפתור את הבעיה

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> משרד התקשורת ימחשב את תהליך ייבוא ציוד סלולר ואלחוט ויפתור את הבעיה
עקב הביקורת על הטיפול הבלתי הולם בבקשות היבואנים לאישור יבוא של ציוד סלולרי ואלחוטי, משרד התקשורת החליט לפעול להטמעת מערכת מקוונת ממוחשבת בשם "מסלול", שתיתן מענה מקוון וללא טפסים מיותרים ליבואנים. מתי זה יחל לפעול? זה טרם ברור.
מאת: אבי וייס, 30.3.14, 22:30אבי ברגר

בסדרת כתבות, ששיאה פורסם כאן (בסוף שבוע החולף), בה תיארנו את הנעשה באגף הספקטרום במשרד התקשורת בכל הקשור באישורי ייבוא לציוד ומכשור סלולרי ואלחוטי לישראל, והצגנו את הטענות, שעלו מצד היבואנים, שהם לא מקבלים כל מענה, החליט משרד התקשורת בראשות המנכ"ל (אבי ברגר, בתמונה) לטפל בדחיפות באתגר הזה ולפתור אותו אחת ולתמיד.

קיבלנו היום עדכון ממשרד התקשורת כדלהלן:

"אין שינוי בגישה הפיסית לאגף ספקטרום ומזה שנים, שאורחים מחויבים בליווי. כל יבואן אשר פונה למשרד מקבל מענה. המידע בדבר הצטופפות יבואנים אינו נכון ולא ידוע על מקרים של קרוב לאלימות.
במטרה להקל על היבואנים ולפשט את תהליכי האישור לייבוא ציוד קצה ובקשות להתאמות ציוד, משרד התקשורת פועל להטמעת מערכת מקוונת ממוחשבת בשם "מסלול". עם הפעלתה, המענה לפונים ייעשה בצורה ממוחשבת ומהירה".

אם אכן מערכת "מסלול" תעלה לאוויר בימים הקרובים, בהחלט יהיה בזה מענה הולם לצרכים של היבואנים של ציוד נייד (אגב, בתחום הייבוא של ציוד נייח, אין בכלל בעיות, מזה שנים. השירות בתחום הציוד הנייח די עונה על הצרכים של היבואנים).

נעקב ונדווח אם אכן התכנית הזו של פתרון ממוחשב לצרכי היבוא של ציוד סלולרי ואלחוטי - יצא לפועל בזמן סביר ושהבעיה הזו תוסר מסדר היום של משרד התקשורת, שאמור לספק שירות מהיר, יעיל ואיכותי לציבור, גם לציבור היבואנים.

 



 
 
Bookmark and Share