Telecom News - הצלחה גדולה לאפליקציה בחינם לאייפון של ספר השירה "שירים שקטים"

הצלחה גדולה לאפליקציה בחינם לאייפון של ספר השירה "שירים שקטים"

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> הצלחה גדולה לאפליקציה בחינם לאייפון של ספר השירה "שירים שקטים"
הצלחה גדולה לאפליקציה בחינם לאייפון של ספר השירה "שירים שקטים"
מאת: מערכת Telecom News, 1.4.14, 17:00

האפליקציה של המשוררת טלי וייס, שעלתה לאפסטור של אפל בינואר 2012 כספר שירה ישראלי ראשון באפסטור, הצליחה בצורה יוצאת דופן כשמדובר באפליקציה בקטגוריה של שירה עברית מקורית.

האפליקציה בחינם של ספר השירה  "שירים שקטים" של המשוררת טלי וייס עלתה לחנות Apple בינואר 2012, כספר שירה ישראלי ראשון באפסטור והצליחה בצורה יוצאת דופן, כשמדובר בספר שירה ישראלי. האפליקציה השיגה מינואר 2012 ועד סוף דצמבר 2013 מספר הורדות מרשים של 6,910, שהוא מדהים בכל קנה מידה כשמדובר בספר שירה.

"שירים שקטים" היא אפליקציית ספר שירה שהוא קובץ שירים אותנטי, שיצא לאור בשנת 2010 בהוצאת "גוונים" וזכה לביקורות מצוינות. חברת "איבוקי" המוציאה לאור ספרים אלקטרוניים היא האחראית על האפליקציה שנוצרה לספר.

באפליקציה מקריאה טלי וייס טלי בקולה את שיריה, מלווה באיוריו של המאייר נבות פורת ובמוזיקת רקע מקורית ונעימה מאת אנסמבל "צליל קורא" מתוך הדיסק: "צלילים בשביל תקווה". ניתן להשתיק את מוזיקת הרקע והקריינות בלחיצת כפתור.

הורדה בחינם של האפליקציה לאייפד, אייפוד ואייפון - כאן.


טלי וייס היא אשת תקשורת ועורכת ספרותית ולשונית, בעלת תואר שני בתוכנית לכתיבה יוצרת מטעם החוג לספרות באוניברסיטת חיפה, מנחה סדנאות כתיבה ומנהלת פורום משוררים בעמק יזרעאל. טלי וייס חברה באגודת הסופרים העבריים ובאנ"י – איגוד נשים יוצרות ישראל.
מסך "שירים שקטים"

"שירים שקטים" הינו ספר השירים השני של טלי וייס (גוונים, 2010). ספרה הראשון "סיאם" זכה בתחרות שירה לצעירים ויצא לאור בהוצאת "סער" בשנת 1997. בסוף דצמבר 2013 פורסם ספר השירים השלישי שלה "כמו נוצה" בהוצאת עקד.

הספר החדש "כמו נוצה" של טלי וייס זוכה אף הוא לביקורות נלהבות. למשל, בירחון הספרותי הנחשב "מאזניים" בגיליון החדש, של חודש אפריל 2014 - כאן, מובאת ביקורת מצויינת על ספר זה בעמודים 41-43. הביקורת מסתיימת במשפט: "קול נשי חדש ומרענן נמצא בין דפי 'כמו נוצה', קול בשל של משוררת צעירה, שבוודאי עוד נשמע אודותיה".

בנוסף, השירים ב"כמו נוצה" ושירים חדשים נוספים של המשוררת התפרסמו לאחרונה ומופצים באתרי ספרות שונים כמו "יקום תרבות - הזירה המקוונת לתרבות עברית" - כאן, או במדור "ספרים - שירה" ב-YNET - כאן, או ביקורת על הספר באתר הספרים "נוריתה" - כאן, או באתר נילי דגן - אנתולוגיה מקוונת לשירה עברית - כאן, או באתר ספרותי מוביל בשם "ספרים" - כאן, או באתר "העוקץ" מדור תרבות - כאן, או בפרסומים שונים כמו בכתב העת הספרותי "פסיפס": גיליון 93 שנת 2014 בעמ' 30-31, באתר "הארץ" ועוד.

עדכון 1.10.15: חברת "איבוקי" הפסיקה עבודתה מול חנות אפל ולכן לא ניתן יותר להוריד את האפליקציה.
האתר של המשוררת טלי וייס - כאן.

 
כמו נוצה מאת טלי וייס
 



 
 
Bookmark and Share