Telecom News - נחנך הענן הגדול בישראל, ענן כחול לבן היחיד בארץ של Azure Pack

נחנך הענן הגדול בישראל, ענן כחול לבן היחיד בארץ של Azure Pack

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> נחנך הענן הגדול בישראל, ענן כחול לבן היחיד בארץ של Azure Pack
ראשונים לדווח: חברת Triple-C השיקה היום את הענן הגדול בישראל, ענן שכולו "כחול לבן", שיספק שירותי ענן חדשים במחירים מדהימים לשוק הישראלי. זאת, במסגרת יוזמת Cloud OS של מיקרוסופט. שירותי ענן גדלו בישראל ב-250% בשנתיים האחרונות וארגון ממוצע בישראל צורך כיום 5 שירותים בענן וזה יגדל ב-2 שירותים נוספים בענן - כל שנה. 
מאת: אבי וייס, 1.4.14, 23:00רמי נחום

רמי נחום (בתמונה), מנכ"ל Triple C: "היום אנו משיקים את שירותי Azure של מיקרוסופט. אנו עושים דברים רבים בפעם הראשונה בישראל, הרבה לפני כל מתחרה. זה מאוד חשוב מה שעושים ראשון, כמו ילד ראשון. ואלו הדברים המרכזיים שעשינו ראשונים:
א. היינו ראשונים בשירותי ענן בישראל.
ב. היינו ראשונים בישראל במתן שירותי ענן ללא כל התחייבות. 
ג. היינו ראשונים בישראל (וכנראה גם הראשונים בעולם)  לספק שירותי ענן של מיקרוסופט.

יש 2 סוגי ספקי ענן בעולם: ספקים גלובליים וספקים אזוריים. אנו היינו עד היום ספק אזורי עם יכולות של ספק גלובלי. חצי מהשוק העולמי נמצא אצל ספקי ענן גלובליים וחצי מהשוק העולמי נמצא אצל ספקים אזוריים. מיקרוסופט Azure בחרו 15 שותפים אזוריים לממש את החזון שלהם של Cloud OS ולספק שירותי ענן של Azure Pack באזורים מוגדרים, שנבחרו על ידם בעולם. בהמשך, כולם יחוברו לכולם.

יש לנו כבר 9 לקוחות העובדים בשירות החדש ב'טרום השקה' בשלבי הרצת השירות. אפשר לציין את קומברס, שיציגו את החוויה שלהם מהשירות. הם לקחו זאת כשירות עולמי מכאן בישראל. היום אנו פותחים את השירות הזה לכל השוק.

בסוף התהליך ניתן ללקוחות את כל השירותים, שיש למיקרוסופט, ונוכל לספק כל שירות גם ברשת שלנו וגם ברשת העולמית של מיקרוסופט. אפשר יהיה לעבור שקוף מענן לענן. אפשר יהיה לבחור ספקים אחרים בענן של מיקרוסופט ישירות או דרכנו. לפי התכניות של מיקרוסופט זה יהיה Cloud OS Network הגדול בעולם. 

אנו חושבים ומאמינים, ששותפות היא המפתח להצלחה. לכן, אנו עובדים עם שותפים רבים כולל מיקרוסופט. לדרך החדשה הזו שותפים גם HP, מלם-תים ועוד ספקים חשובים. אנו נהיה הראשונים בארץ המציעים כוח מחשוב עם שירותים וירטואליים מכל הסוגים ולכל מערכות ההפעלה ולכל היישוומים להם זקוקים עסקים וארגונים. בפעם ראשונה בישראל אנו מציעים שירותים לפי מחיר של שעה ללא כל התחייבות. זה היה מבצע מסובך לספק מחיר לשעה. רק לאמזון יש שירות כזה. 

כל המחירים שלנו נמצאים באתר. המחירים המרכזיים: שרתים וירטואליים יעלו 1 ש"ח לשעה או 225 ש"ח לחודש ללא כל התחייבות. שטח דיסק נספק לכל החבילות במחיר של 0.65 ש"ח לחודש לג'יגה. אין מחיר כזה בישראל. 

בקרוב נעבור לספק ללקוחות שלנו יכולות, שלא חשבו שנוכל, ובכלל זה: SQL-aaS, DR-aaS, Web-aaS, Storage-aaS. הכל יעבור למודל ה-SaaS. נספק שירותי ענן היברידי עם יכולת לעבור מספק לספק באופן שקוף, הכל בלחיצת קליק של עכבר. בנוסף, אנו מספקים 'אופיס 365' מלא מכאן בישראל. מדובר בבשורה חשובה מאוד לשוק הישראל, שאני גאה להוביל". 
טריפל סי לוגו



 
 
Bookmark and Share