Telecom News - אם הכללים של עולם השיווק המקוון השתנו אזי הכלים גם השתנו

אם הכללים של עולם השיווק המקוון השתנו אזי הכלים גם השתנו

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> אם הכללים של עולם השיווק המקוון השתנו אזי הכלים גם השתנו
אם הכללים של עולם השיווק המקוון השתנו אזי הכלים גם השתנו
מאת: חלי יעקבס וירט, 2.4.14,  21:30חלי יעקבס וירט

ב-T-ROO פותחה מערכת פורצת דרך, מבוססת ענן, לשיווק אינטרנטי רב- ערוצי, שמאפשרת להפיץ מסרים ל-80 יעדי פייסבוק ביום, לעדכן תוכן בבלוגים ולהפיץ דיוור אלקטרוני בלחיצת כפתור אחת.
 
אם אתם בעלי עסק, ומשתמשים באינטרנט כדי לקדם אותו, אתם מודעים היטב לדינמיקה המהירה של עולם השיווק המקוון. מגמות משתנות חדשות לבקרים, ומשאירות אסטרטגיות מוכרות לא רלוונטיות בן רגע.

העולם שהכרנו השתנה:
ריבוי הערוצים האינטרנטיים החינמיים פתחו לבעלי העסקים אפשרויות זמינות, זולות ויעילות להגיע לקהל מטרה מדויק ולהגדיל את החשיפה. גם סגנון השיווק השתנה, וכיום גם החברות הגדולות ביותר מפעילות פרופיל במדיה החברתית, ושולחות דיוור אישי למועדון הלקוחות שלהם מתוך הבנה, שרק שיווק שיחתי, בגובה העיניים יעלה את יחסי ההמרה.

יותר ערוצים ופחות פתיחות:
הרשתות החברתיות הן האיום הגדול ביותר על השיווק בדיוור ישיר, ומאז כניסתן למשחק נמדדת ירידה מתמדת באחוזי הפתיחה של מיילים, כאשר נכון להיום, שיעור הפתיחה עומד על כ-9% עד 13% לברי המזל שבינינו (לעומת כ- 20% בעבר הלא רחוק). זאת בין היתר, בשל השינויים הנרחבים, שעברה תיבת הדוא"ל GMAIL עם חלוקה לכרטיסיות, מהלך, שפגע קשות בפתיחת מיילים שיווקיים.

המסקנה ברורה: חייבים כלים נוספים לחשיפה. רק שילוב בין פלטפורמות מאפשר למשווק להגיע ללקוחות באזור הנוחות שלהם ובמקום בו הם נוהגים לצרוך תוכן. במילים אחרות, העידן בו משווקים בנו על כך, שהלקוחות שלהם צמודים לתיבת המייל חלף מן העולם.

הנתונים הללו אינם דבר חדש, מדובר במגמה מתמשכת, שמתעצמת עם התחזקותם של ערוצי התוכן החינמיים ברשת. השיווק האינטרנטי הפך לטבעי יותר לצרכנים ולמשווקים. ב-T-ROO הוחלט לפני כשנתיים לצאת לפיתוח מערכת, שתאפשר לעשות זאת בדיוק. שיווק טבעי, מהיר ויעיל בערוצי התוכן החינמיים של הרשת.

ב-T-ROO פותחה מערכת פורצת דרך, מבוססת ענן, לשיווק אינטרנטי רב- ערוצי. T-ROO מאפשרת להפיץ מסרים ל-80 יעדי פייסבוק ביום, לעדכן תוכן בבלוגים ולהפיץ דיוור אלקטרוני בלחיצת כפתור אחת.

כבר מההתחלה ולאורך תקופה ארוכה טענו מתחרים מתחום הדיוור הישיר בנחרצות, שהשיטה ש-T-ROO אימצה אינה שיווק. היום, כמעט שנתיים אחרי, ועם אלפי משתמשים ב-,T-ROO שהבינו, שרק שיווק חוצה פלטפורמות הוא השיטה להגיע ללקוחות,יצאו המתחרים עם מערכת דומה, אך פחות שלמה מ- T-ROO. גם הם הבינו, שאי אפשר להיאחז אך ורק בדיוור ובדפי נחיתה. חייבים לשלב ולהיות בכל מקום כל הזמן.

T-ROO היא מערכת שיווק ולא רק מערכת מסרים. המערכת מספקת לבעל העסק את כל הכלים הדרושים לניהול ה-MARCOM באופן עצמאי, נייד ומהיר. פעולות מורכבות הופכות ב-Front End לפשוטות לביצוע, גם לאלה שאינם מיומנים בסביבה הממוחשבת או האינטרנטית.

במוצר שולבו תכונות מתקדמות כמו תזמון מסרים, מנגנון נחיתה, שאינו תלוי במערכת הדיוור, יצירת דיוור ישיר בממשק Free Editor ושידור מסרים לקבוצות פייסבוק בקצב "אנושי". בעלי העסקים לומדים לצאת מהדפוס התבניתי בשיווק שלהם, וגם מערכת השיווק שלהם צריכה לחשוב ולהתנהג כך. זה הקו המנחה של T-ROO.

כניסת מתחרה חדשה ל-T-ROO  לשוק עם תוסף הפצה לקבוצות פייסבוק, סיפקה ל-T-ROO  רגע קטן של חשש, אבל בעיקר הרבה רוח גבית, וחיזוק המותג T-ROO והאג'נדה הראשונית, שהוא הביא לעולם השיווק האינטרנטי. מערכת T-ROO איננה עוד רכיב ועוד רכיב אלא מנגנון שיווקי הוליסטי שלם.

אם עד עכשיו עוד היו ספקות, ששיווק רב-ערוצי הוא השיטה להגיע לקהל היעד, שווה להתחיל לשנן: "הכללים השתנו והכלים השתנו".
 
מאת: חלי יעקבס וירט, אפריל 2014.
סמנכ"ל שיווק, תיראו טכנולוגיות
שיווק רב ערוצי



 
 
Bookmark and Share