Telecom News - הלהיט הבא: פז'ו סיטרואן מקדמת בשיתוף יבמ מכונית מקושרת לרשת

הלהיט הבא: פז'ו סיטרואן מקדמת בשיתוף יבמ מכונית מקושרת לרשת

דף הבית >> חידושים הכרזות >> הלהיט הבא: פז'ו סיטרואן מקדמת בשיתוף יבמ מכונית מקושרת לרשת
הלהיט הבא: פז'ו סיטרואן מקדמת בשיתוף יבמ מכונית מקושרת לרשת
מאת: חיים חביב, 2.4.14, 13:59מכונית מקושרת

החברה הטמיעה כלי Big Data וניתוח אנליטי של יבמ, לפיתוח דור חדש של מכוניות מקושרות ושירותים בהתאמה אישית, כמו ניתוח נתוני זמן אמת של הרכב והתאמת ביצועיו למצב בשטח.

ענקית הרכב הצרפתית פז'ו סיטרואן תפעיל כלים מתקדמים של Big Data, ניתוח אנליטי ופתרונות MobileFirst מבית IBM, לפיתוח דור חדש של מכוניות מקושרות רשת, שתאפשרנה לנהגים ולנוסעים צריכת שירותים בהתאמה אישית.

התפוצה המהירה של מכשירים ניידים הרחיבה מאד את הצורך באספקת קישור קבוע למשתמשים, גם במהלך נסיעה ברכב. היא משנה ומכתיבה קשרים חדשים בין בעלי רכב ליצרנים, שהתמקדו בעיקר בחוויית הנהיגה המסורתית. מגמות אלו מחייבות את היצרנים לעמוד בציפיות הלקוחות ולהציע להם דור חדש של שירותים מקושרים בסביבת הרכב האישי.

יצרני הרכב ניצבים כיום בפני אתגרים ליצירת ערך מוסף ממשי באמצעות יישום טכנולוגיות עיבוד וניתוח מידע בזמן אמת במכוניות מקושרות לרשת. כלי רכב החדשים מפיקים בכל רגע נתון שפע רב של נתונים (ממגוון סנסורים), שהטיפול בהם מתאפשר רק בהפעלת כלי Big Data לביצוע ניתוח אנליטי. הפעלת כלים אלו פותחת בפני יצרני הרכב שלל אפשרויות עסקיות חדשות.

השיתוף בין פז'ו סיטרואן, יצרנית מובילה וחדשנית בתעשיית הרכב בצרפת ובין יבמ, יאפשר ליצרן להציע ללקוחותיו מגוון "שירותים מקושרים", לרבות: גישה לאתרי אינטרנט, ניתוח נתוני זמן אמת של הרכב, שירות לקוחות ועד אפליקציות ומגוונות, שתפותחנה עם הזמן. כך לדוגמא, יוכלו נוסעי הרכב לגשת למידע בתחומי מזג האוויר ולהתאים את ביצועי הרכב לנתונים הנאספים מן השטח לגבי טמפרטורה חיצונית, תאורה וכו'.
 

ביג דאטה



 
 
Bookmark and Share