Telecom News - HOT הודיעה הבוקר על מספר מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה

HOT הודיעה הבוקר על מספר מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה

דף הבית >> מינויים >> HOT הודיעה הבוקר על מספר מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה
HOT הודיעה הבוקר על מספר מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה
מאת: מערכת Telecom News, 2.4.14, 20:20

3 מינויים חדשים בהנהלת הוט: ישעיהו רוזנברג, עו"ד מיכל פליישר ואילן ברוק.

הוט הודיעה על 3 מינויים בהנהלתה כדלקמן:ישעיהו רוזנברג

ישעיהו רוזנברג, (54), ימונה למנכ"ל HOT mobile. בתפקידו האחרון  הוא שימש כמ"מ מנכ"ל HOT mobile ולפני כן כסמנכ"ל הטכנולוגיות ב- HOT mobile והוביל פרויקטים רבים ביניהם פריסת רשת ה-UMTS שלHOT mobile. הוא מביא עמו כ-20 שנות ניסיון בשוק התקשורת. רוזנברג שמש כסמנכ"ל הנדסה ותפעול הרשת בסלקום בין השנים 2005-2012,  לפני כן  עסק מספר שנים בפיתוח ומחקר בנושאי אנטנות, מכ"ם והתפשטות גלים ורדיו. הוא בוגר ומוסמך בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, ומשרת כסא"ל במיל בחיל השריון.

עו"ד מיכל פליישר, (43), תמונה לסמנכ"ל הרגולציה של HOT. היא משמשת כמנהלת מערך הרגולציה בחברה ומובילה את התחום כבר 5 שנים. היא מביאה עימה ניסיון רב שנים בשוק התקשורת ובתחום הרגולציה, מתקופת עבודתה בלשכה המשפטית של משרדמיכל פליישר התקשורת, וקודם לכן כאשר שימשה כשותפה וראש מחלקת תקשורת במשרד עורכי הדין זיסמן, אהרוני, גייר ושות'.

אילן ברוק, (39), ימונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית ב-HOT. בתפקידו האחרון הוא שימש כסמנכ"ל המכירות בחברת HOT mobile ב-3 השנים האחרונות. הוא היה שותף בתכנון והשקת HOT mobile  בשוק הפרטי ובשנה האחרונה הוביל את כניסת החברה למגזר העסקי. הוא שמש בעברו כמנהל אגף המכירות והסחר בפרטנר ומביא עמו 17 שנות ניסיון בשוק התקשורת.

אילן יחליף בתפקידו את אסי מויאל, מנהל החטיבה העסקית בחברה. אסי בקש לסיים את תפקידו לאחר ארבע וחצי שנים בחברה אילן ברוקבמהלכן הוביל את הקמת החטיבה העסקית, העמיק את החדירה של HOT לשוק העסקי וקידם פתרונות עסקיים ומהלכים שיווקיים חדשים.

אילן צחי, מנכ"ל HOT: "אני גאה בקבוצת המנהלים של HOT, קבוצה מלוכדת חזקה ומקצועית, שמצליחה לאתגר את שוק התקשורת
בישראל באופן יצירתי ונחוש. אני מאמין, שמינויים מקצועיים אלה יוסיפו עצמה וניסיון להנהלה המצוינת שלנו".
קריירה



 
 
Bookmark and Share